Mads J. Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Heisann Har testet ut Insomniax i det siste, og er veldig fornøyd med den, men har noen småproblemer da, det jeg plages med er at når jeg får lite mana så sier hun "My mana is running low", det er greit nok, men når jeg bruker mind flay i det øyeblikke så blir det avbrutt!! Jeg har prøvd å se etter hvor jeg kan slå det av, finner hvordan jeg slår av healing announcing osv, men finner ikke hvordan jeg skal slå av mana emoten Noen som har noe forslag?
Knofle Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 (endret) Lurer på om det er combatcaller sin feil. Prøv å disable den addonen edit: eventuelt er kanskje menyen til combatcaller. /combatcaller eller noe sånt. prøv det Endret 19. august 2005 av BurTMastA
Mads J. Skrevet 19. august 2005 Forfatter Skrevet 19. august 2005 Lurer på om det er combatcaller sin feil.Prøv å disable den addonen edit: eventuelt er kanskje menyen til combatcaller. /combatcaller eller noe sånt. prøv det wow, takk for raskt svar skal prøve det, takk takk....
Bautastein Skrevet 19. august 2005 Skrevet 19. august 2005 Jeg har nøyaktig det samme problemet. Hos meg blir drain soul avbrutt når fyren min roper "mana is low" bare den kommer under 1000 mana.
Mads J. Skrevet 22. august 2005 Forfatter Skrevet 22. august 2005 Plages fremdeles jeg Forbanna irriterende
chokke Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 /combatcaller healthwatch disable /combatcaller manawatch disable
Bautastein Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 En annen ting om insomniax. Hvordan fjerner jeg spamen i partychat og raidchat når jeg feks bruker fear.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå