Gå til innhold

Nokia N90 kvalitet


zand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva vil det si når telefonen er en "dummy"?

At den ikke inneholder fungerende deler. :p Altså ingen teknologi, ingen skjerm, intet OS.. bare en plastdings egentlig. :p For at kunder skal kunne ta og føle + se på telefonen...

 

Har mer sansen for kjeder som Elkjøp osv., som nå har gått over til å ha fungerende telefoner utstilt, og som kundene kan trykke så mye de vil på. ;) Koster sikkert litt, men man får jo mye mer inntrykk...

Lenke til kommentar
Fikk N90 dummy på jobb i dag. Den gikk i gulvet mens den var oppslått og hvordan det gikk kan dere se på bildet under. Vi får da inderlig håpe kvaliteten er bedre på den ekte telefonen :p

Alle tester jeg har lest sier at telefonen oser kvalitet lang vei.

 

Regner med at den er mer solid en dummyen ja.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller er Nokia N90 overprisa og ikke revolusjonerende i hele tatt? (Folk med litt peil har kanskje ikke kalt den revolusjonerende heller, men nettaviser og ITavisen har vel tatt de ordene i sin munn...)

 

Om man tar en rask og overfladisk sammenlikning kan man si at SE K750i er en like bra telefon, som koster mellom 1/4 og 1/2 av det Nokia N90 vil gjøre. I tillegg kan K750i skilte med RDS radio, liten størrelse/vekt - i det hele tatt det meste av det beste over hele fjøla.

 

Såvidt jeg ser det vinner bare N90 på at den har 3G/EDGE, så spørs det om prisen (både i form av vekt/størrelse og innkjøpskostnad) er verdt det... Jada, N90 har en suveren skjerm og Symbian, men 90 % av brukerne klarer seg godt med det K750i kan tilby - om ikke bedre?

 

Det er dessuten antydet at N90 har en ørliten antydning til treghet i OS'et - noe som er sykt irriterende etter hvert... De K750i jeg har prøvd har vært riktig så responsive... Skal man være ensporet fremstår N90 da som ei klubbe av en telefon (men plass til radio? nei..), som er både treg og overpriset, men har et flott (men ikke best?) kamera og 3G/EDGE. :p

 

Synes forresten camet til K750i virker et lite hakk bedre enn N90 sitt, til tross for Carl Zeiss. ;)

 

For ordens skyld hater jeg ikke Nokia, og kjører for tiden 6610. :p

Lenke til kommentar
..

Så spør jeg, har dette noen som helst med denne tråden å gjøre? Vi har tydeligvis hundre tråder om N90, og de fleste passer bedre til det der enn denne tråden. Her var det vel bare snakk om dårlig kvalitet på en dummy.

 

Diskusjon om mobilen ellers passer vel bedre i de utallige andre trådene om den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...