Gå til innhold

Proskjekt Black Pearl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette Høres veldig bra ut! Gleder meg til å se bilder :dribble:

 

Men hvis du skal pusse bort lakken, bruk plansliper eller noe sånt. Jeg brukte p400 pussepapir og plansliper når jeg pussa mitt!

hmmm, interesant, tror at plansliper og 400 papir blir sukses. takk for tipset.

 

Ting kommer mest til og ske når jeg får tak i plexi, men skal snart begyne og pusse, neste gang jeg kommer meg til bodø og får kjøpt papir.

 

Har noen kontakter slik at jeg kan få lakert kabinetet mitt bilig på et bilverksted, skal undersøke litt :tease:

 

Hva med og gi kassa et navn?

 

black pearl

black box

black chieftec

black metal(ick) (hvist det blit metalic lakk)

 

noen andre som har forslag?

Lenke til kommentar

Jeg spekulerer på og ha flere vinduer 2/3/4 stk. kanskje et lite et på bak siden.

 

Det blir sikkert nokk plexi til overs, skal jo tros alt bestile 1m2, noen som hvet om netshop sponser?

 

Håper de kan sponse meg med plexi :hmm: tror jeg sender en mail til dem senere

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
Care Box? :p

hmm, ikke dumt får tenke på det, drar snart en tur til danmerk, så det blir ikke gjort noe stort før jeg kommer hjem, drar på tirsdag i neste uke.

 

Jeg kan skaffe gratis pussepapir :w00t: har kontakter :tease:

 

Skal prøve og få tegne noen idere om flere vinduer i døra :dribble:

 

btw så er dette min første mod

Lenke til kommentar
Dette her gelder jeg meg til å se videre på! :D:yes:

Skal selv modde, så fikk noen ideer herfra oxo:)

ja, det er bare og ta, skal leke meg i skutchup senere, med kombinsajon av rød og sort, helt svart og rosa om svart

Ja skulle gjerne gjort det jeg og, men freewaren har gått ut!! :cry: Må kjøpe programmet.. Og det GIDDER jeg ikke..... :(

Lenke til kommentar
QUOTE (Klikka_bZerk @ 06/09/2005 : 16:26)

ha tegna litt, kossen vinuan ska bi

 

ska leg ut seinar, når æ får skanern tel å funk.

 

DRITT SCANNER realmad.gif

 

Les signaturen min wallbash.gif

 

OF: Fritt land, er det ikkje så? Vil ikkje sei at det bzerk skreiv er sms språk, men et godt dialekt språk. hw.no's forum er også fritt til å skrive i, så lenge man følger reglene. Men tror likevel ingen kan hindre brukerene i å skrive slik dei er vande med.

 

btw.. Skal laga kabiss eg og, så følger litt med her. Tror prosjektet ditt kan bli bra :yes:

Lenke til kommentar
QUOTE (Klikka_bZerk @ 06/09/2005 : 16:26)

ha tegna litt, kossen vinuan ska bi

 

ska leg ut seinar, når æ får skanern tel å funk.

 

DRITT SCANNER realmad.gif

 

Les signaturen min wallbash.gif

 

OF: Fritt land, er det ikkje så? Vil ikkje sei at det bzerk skreiv er sms språk, men et godt dialekt språk. hw.no's forum er også fritt til å skrive i, så lenge man følger reglene. Men tror likevel ingen kan hindre brukerene i å skrive slik dei er vande med.

 

btw.. Skal laga kabiss eg og, så følger litt med her. Tror prosjektet ditt kan bli bra :yes:

Du tar litt feil her, ja, Norge er et fritt land, ja, forumet er fritt til å skrive i, men dialket er ikke tillatt :nei:

Det som er tillatt derimot er: Nynorsk og bokmål, samt Engelsk/svensk/dansk o.l. om du snakker det til vanlig ;)

Lenke til kommentar
QUOTE (Klikka_bZerk @ 06/09/2005 : 16:26)

ha tegna litt, kossen vinuan ska bi

 

ska leg ut seinar, når æ får skanern tel å funk.

 

DRITT SCANNER realmad.gif

 

Les signaturen min wallbash.gif

 

OF: Fritt land, er det ikkje så? Vil ikkje sei at det bzerk skreiv er sms språk, men et godt dialekt språk. hw.no's forum er også fritt til å skrive i, så lenge man følger reglene. Men tror likevel ingen kan hindre brukerene i å skrive slik dei er vande med.

 

btw.. Skal laga kabiss eg og, så følger litt med her. Tror prosjektet ditt kan bli bra :yes:

tnx.

 

har kjøptr inn pussepapir, je ghar i hverfal starta :D

Lenke til kommentar
Okei. Litt kjipt at folk plutselig nevner det, i ett enkelt tilfelle. Og heller ikkje later som det er en "kødd". ødelegger moralen i en tråd!

Meg du mener da eller?

 

Mener du at jeg er en kødd er du i feil kategori.

 

Dette er ikke et enkel tilfelle. Klikka_bzerk skriver ofte på enten dialekt eller noe som ikke kan kalles språk en gang.

 

ok skal skjerpa meg med dialekt.

 

skal få lastet opp bildene i morra

 

Du sier du skal sjerpe deg, men alikevell skriver du dialekt i samme setning.

 

Det heter Skjerpe, og I morgen.

 

PS: Jeg forstår deg vis du har dysleksi, men da må du si ifra :p

Endret av Zevs_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...