Gå til innhold

guildwars et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Her er jeg faktisk enig i enkelte punkter. GW er stort sett et ganske ukomplisert spill, og har litt lite dybde til tider i forhold til hva jeg liker. Men likevel er det fullt mulig å presse ut hundretalls timer av spillet, så hvis du fortsetter å spille vil du nok synes at det er bedre etterhvert.

Dybden fins i skills og PvP, ikke items og PvE.

Er selvsagt mulig å sette seg mål om Fissure Armor elns, men ellers er det lite å gjøre i PvE etter å ha rundet spillet og unlocket noen skills.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her er jeg faktisk enig i enkelte punkter. GW er stort sett et ganske ukomplisert spill, og har litt lite dybde til tider i forhold til hva jeg liker. Men likevel er det fullt mulig å presse ut hundretalls timer av spillet, så hvis du fortsetter å spille vil du nok synes at det er bedre etterhvert.

Dybden fins i skills og PvP, ikke items og PvE.

Er selvsagt mulig å sette seg mål om Fissure Armor elns, men ellers er det lite å gjøre i PvE etter å ha rundet spillet og unlocket noen skills.

Joda klart det er en viss dybde rundt PvP, strategier, builds osv. Men likevel føler jeg at jeg har vært gjennom det meste GW har å tilby. Og ikke alle liker PvP, derfor syns jeg det skulle vært flere PvE-muligheter.

Skrevet
Og ikke alle liker PvP, derfor syns jeg det skulle vært flere PvE-muligheter.

GW er et PvP-orientert spill. Det står tilogmed på pakka, så er ikke mye vits å klage over for mye PvP :p

Skrevet

Det vil komme flere PvE muligheter, men det vil aldri komme uber items. Slik som på wow, du har masse ubre items, ingen kan vinne over deg, uansett skills. (om man har en masse uber items har man som regel litt skills selv nemmelig)

Skrevet (endret)
Og ikke alle liker PvP, derfor syns jeg det skulle vært flere PvE-muligheter.

og det blir det om kort tid, da Sorrows Furnace "kommer ut" ;)

Ja jeg håper da det, sånn som det er nå er jeg lei av GW, og eneste spillingen fremover blir i helgen for å fikse litt ekstra faction.

edit:

GW er et PvP-orientert spill. Det står tilogmed på pakka, så er ikke mye vits å klage over for mye PvP

Hvor på pakka står det? Så nettopp etter selv, og det står iallfall ikke på coveret :p

Endret av V36a
Skrevet (endret)
når kommer exp packen til GW?

Exp. packen tror jeg skal komme rundt Q1/Q2 06, men er ikke helt sikker

EDIT: 1200 innlegg :w00t:

Endret av SGE7000
Skrevet (endret)

Så dette innlegget her og tenkte jeg skulle fyre av et spørsmål;

Jeg drar nå inn i militæret 26. september. Jeg har en måned nå, jeg sitter stort sett hjemme og spiller data når jeg ikke trener.

Nå går det i mest i Warcraft 3. Jeg har lenge vurdert og kjøpe GW, men har ikke gjort det enda. WoW har jeg spilt opp endel karakterer og er direkte DRITTLEI. Uansett, spørsmålet er som følger, er GW verdt og kjøpe å spille nesten konstant i 3 uker? Kan jeg oppnå mye spilleglede av det? :) Takk for svar.

MVH

Jørgen

Endret av BrokenTomato
Skrevet
I PvP o.l. hvordan er balanseringen imellom de forskjellige karakterene da? Ja jeg liker sånne spill, men samtidig vil jeg komme fort igang også. Så jeg vet ikke helt jeg.

Tja, de er alle gode, men noen er mer populære. Som munk er du sikret gruppe, samme som ele. Men som mesmer eller necro er det veldig vanskelig. Warrior og ranger går greit :)

Skrevet
Virker som det kanskje kan bli GW nå snart ja... :)

Vil jeg oppnå level 20 og få erfart mye ved å spille 10+ timer hver dag i 3 uker?

Tja, du er nok rimelig sikkert lvl 20 i løpet av den første/andre uka da ;)

Kommer an på hvor effektivt du spiller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...