Jump to content
Sign in to follow this  
Lapette

Titusende rette linjer. og en dud med blomster

Recommended Posts

Legger inn to bilder jeg gjerne vil vise og ha litt tilbakemelding på.

Det første bildet er tatt på Hamar togstasjon.

Etter å ha sett nøye gjennom det, har jeg funnet ut at ledningene lager en illusjon om at horisonten er skjev.

gøy

post-209-1124377618_thumb.jpg

Portrettet ditt ble litt tilgjort. Et portrett skal jo si noe om hvem personen i bildet er. Så lenge ikke fyren i bildet er den nye BlomsterFinn så synes jeg det var litt bom i dette bildet. Sorry. :ermm:

MEN, bildet med linjene likte jeg godt. Likte linjene og spesielt godt likte jeg måten du har croppa bildet på. Hadde bildet vært tatt litt lenger til venstre ville kanskje jerdet vært uten skader? Vet ikke, men det hadde gitt enda renere linjer. Kanskje også da denne øya i bakgrunnen hadde blitt litt mer som en tjukk strek også. Men jeg likte dette bildet. Kanskje svært godt, skal tenke litt til på den :thumbup:

Ja, godt poeng du har der om portrettet.

Han er vel ikke den største blomsterfinnen i gjengen akkurat.

Hyggelig at du likte linjebildet, skal tenke på det du sa

Tenk på at det er personen som portretteres vi skal se automatisk på, ikke en kjempeglorete bakgrunn. Sånn det er nå ser man automatisk på bakgrunnen før personen. Bruk mere zoom.