Joachim_F 555 Report post Posted August 18, 2005 Revolution og THQ har kunngjort det fjerde spillet i den populære Broken Sword-serien. Som en bonus for eventyrspillere har dtp kunngjort at de vil gi ut Tony Tough 2 på verdensbasis. Les mer Share this post Link to post
Redmonk 0 Report post Posted August 19, 2005 Rett og slett herlig å høre at Broken Sword 4 er på vei. Elsket BS 1 og 2, mens BS 3 var altfor konsollaktig for min del. Da spesielt med tanke på kassedyttinga. Håper i samme slengen at Beneath A Steel Sky 2 er godt igang hos Revolution. Ikke mye som topper en god cyberpunkthriller! Share this post Link to post
Poor Leno 777 Report post Posted August 19, 2005 Jeg kom meg aldri gjennom BS 3..... Litt teit egentlig, men... En BASS 2 hadde ikke vært å forakte nei! Share this post Link to post
cheeplix 25 Report post Posted August 19, 2005 Kom meg heller aldri gjennom BS3. Ulogiske løsninger og små puslerier som føltes helt malplasserte dempet spillelysten. Share this post Link to post
Gunfreak 9926 Report post Posted August 20, 2005 likte BS3 jeg, ikke like god som de 2 første men fremdeles et godt eventyrspill Share this post Link to post
SirGalrim 0 Report post Posted August 20, 2005 Yes! Jeg elsker BS-spillene! Share this post Link to post