fakey 0 Report post Posted August 18, 2005 Vel, nysjerrig nok som jeg er åpnet jeg pcen. Dum nok som jeg er tok jeg ut alle delene. Og nå sliter jeg med å plassere disse pluggene til hovedkortet. Jeg har allerede plassert "Power SW", "Reset SW", "Power Led" og "Speaker". Jeg mangler da å plassere "HDD LED". Det er litt vrient, for d står ikke hvor den skal puttes, noe d gjør på alle de andre. Og nei, jeg har ikke manualen eller noe. Så da tenkte jeg, noen som vet hvor den skal puttes? Quote Share this post Link to post
PerB 220 Report post Posted August 18, 2005 Har du sjekket med Asus hjemmeside for å se etter manual for ditt hovedkort? Quote Share this post Link to post
BKB 0 Report post Posted August 18, 2005 Asus har nok manualer til omtrent alle hovedkortene de har produsert. ta en tur innom Asus så finner du fort manualen. Quote Share this post Link to post
fakey 0 Report post Posted August 18, 2005 Jeg finner egentlig ingen manual der. Quote Share this post Link to post
Holsmo 307 Report post Posted August 18, 2005 det bruker å stå på hk hvor du skal plugge ledningene har du godt syn så kan du sikkert se det Quote Share this post Link to post
Zeph 9474 Report post Posted August 18, 2005 (edited) Hvilket kort har du? Edited August 18, 2005 by zeph Quote Share this post Link to post
fakey 0 Report post Posted August 18, 2005 (edited) det bruker å stå på hk hvor du skal plugge ledningenehar du godt syn så kan du sikkert se det Ja, det gjør d på alle ledningene unntatt "HDD LED" EDIT: Jeg har ASUS P2B-F (står ihvertfall d på hk) Edited August 18, 2005 by banansplitt Quote Share this post Link to post
Zeph 9474 Report post Posted August 18, 2005 http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic...L/P2B-F-103.pdf I følge den er den nok MLED, altså pinne 2 og 3 frå venstre nede. Quote Share this post Link to post
fakey 0 Report post Posted August 18, 2005 Og endelig var pcen igang, takker for rask hjelp.. Quote Share this post Link to post