Gå til innhold

"Boltede" topplokk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Platene er poppet fast, går ann å ta en drill og borre deg igjennom poppen, så kan du forsiktig ta ut restene. Etter du har lakket setter du inn nye popper (nagler heter det vel...). Krever en poppetank, er ikke så dyrt, får det sikkert på clas eller lokale jernvare butikken.

 

Blir jo penest om du fortsatt har nagler der istedenfor skruer og bolter... :smile:

 

Red: Du trenger et bor på ca 3mm tror jeg... Bare ikke ta for stort for da utvider du hullet og vanskligjør festing etterpå. Prøv deg frem med lite og øk hvis det ikke går.

 

[ endret av hce den 2002-08-07 17:26 ]

Lenke til kommentar

Litt enig med Anders Leipeland her, blir litt mye styr rett og slett :wink:

Kommer sikkert til å ta det av senere for å lage ett hull til en vifte jeg har, det gidder jeg ikke nå. :razz:

Men går det greit å bare sette i vanlige pc-skruer som resten av delene er festet med etterpå?

Lenke til kommentar

Quote:


Vidder skrev (2002-08-07 17:39):

Men går det greit å bare sette i vanlige pc-skruer som resten av delene er festet med etterpå?


 

Tok en kjapp titt inni kabinettet mitt og ser ut som det skal gå fint å feste med skrue + bolt. Evt så må du gjenge opp hullet, så da er det nok enklere å bruke skrue og bolt. Vil ikke tro at en pcskrue vil feste seg i hullet, kommer litt an på hvor stort hull som ble borret ut til naglen. Du får nesten fjerne naglene og se.

 

Tips: Hvis du skal bruke skrue og mutter, lodd fast mutteren på innsiden av kabinettet.

Lenke til kommentar

ellers er det ikke stygt med popnagler heller...:smile:

 

avhenger litt av faren du skal bruke, men ta og spraylakk dem først (anodisering hadde vært enda stiligere) og sett dem inn etterpå, haddde vært stilig :smile:

bare legg noe (papir kanskje) mellom hodet på naglen og tanga når du skal klemme til så du ikke gnir vekk malinga...:grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...