Gå til innhold

Boots til bf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mener sikkert bots, og hvis han gjør det, så skal du få løsningen nå.

Når du starter opp spillet trykker du på singleplayer i stedet for multiplayer, det er ikke verre...

Skrevet (endret)

Gode gamle M77 burde vel holde i lange baner for å gi deg den ultimate Battlefield opplevelsen til tærne dine...

m77.jpg

Men seriøst, Bot'ene i BF2 burde pokker være bedre. Greit nok at de har nerfa dem til tusen ang. mengde og størrelse på maps, men når de faenmeg er verre enn public spillere på å stikke av alene i blackhawks og andre ting!!! :nei:

Endret av MrLee
Skrevet

En annen ting jeg merker er at botene som oftest vil ha nærkamp.

I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs :D

Skrevet

I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs :D

jaa!!

samme skjer her!

Når de kommer tett på hverandre så trekker de kniven istede for å plaffe av hue til motstanderen!

Skrevet

jaa!!

samme skjer her!

Når de kommer tett på hverandre så trekker de kniven istede for å plaffe av hue til motstanderen!

....eller shock paddles

Skrevet

jaa!!

samme skjer her!

....eller shock paddles

Ja hehehehe :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...