Lassen90 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 noen som vet hvordan du får boots til battlefield?
tendilenz Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 hmm...mener du boots (som i støvler) eller bots?
halola Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Han mener sikkert bots, og hvis han gjør det, så skal du få løsningen nå. Når du starter opp spillet trykker du på singleplayer i stedet for multiplayer, det er ikke verre...
Bandidos-Pelle Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 noen som vet hvordan du får boots til battlefield? Gullkorn.
MrLee Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Gode gamle M77 burde vel holde i lange baner for å gi deg den ultimate Battlefield opplevelsen til tærne dine... Men seriøst, Bot'ene i BF2 burde pokker være bedre. Greit nok at de har nerfa dem til tusen ang. mengde og størrelse på maps, men når de faenmeg er verre enn public spillere på å stikke av alene i blackhawks og andre ting!!! Endret 16. august 2005 av MrLee
kenneth11 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 En annen ting jeg merker er at botene som oftest vil ha nærkamp. I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs
Hotel Papa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 En annen ting jeg merker er at botene som oftest vil ha nærkamp. I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs jaa!! samme skjer her! Når de kommer tett på hverandre så trekker de kniven istede for å plaffe av hue til motstanderen!
kenneth11 Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 En annen ting jeg merker er at botene som oftest vil ha nærkamp. I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs jaa!! samme skjer her! Når de kommer tett på hverandre så trekker de kniven istede for å plaffe av hue til motstanderen! ....eller shock paddles
Hotel Papa Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 En annen ting jeg merker er at botene som oftest vil ha nærkamp. I mange tilfeller så skal 2 boter kjempe med kniven, så begynner de å bare gå rundt og rundt og rundt i en veldig liten sirkel, til slutt stopper en av dem og da kniver den andre løs jaa!! samme skjer her! Når de kommer tett på hverandre så trekker de kniven istede for å plaffe av hue til motstanderen! ....eller shock paddles Ja hehehehe :!:
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Du vet du har spilt for lenge når botene begynner å paddle deg. Jeg ble shock paddlet fire ganger av boter i går kveld. Jeg gikk og la meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå