Gå til innhold

Beste mainclass / subclass


Anbefalte innlegg

Kjøpte dette spillet for en stund siden. Men det ble liggende pga WoW.

Men nu tenkte jeg at jeg skulle hive meg over dette.

Så da lurer jeg på hvilken class som er til å anbefale og med hvilken subclass.

 

takker på forhånd.

 

EDIT: Jeg skulle tatt meg litt bedre tid til å lese forumet så hadde jeg sett at det fantes lignende tråder. Beklager dette.

Endret av holst84
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, ikke begynn med Warrior er du snill. Det er altfor mange Warriors i spillet allerede. Du burde, som mini me sa, enten velge Monk/Mesmer eller Elementalist/Monk. Jeg skal prøve å forklare litt om de to.

 

Som Monk/Mesmer er det vanligste enten å heale eller protecte dine allierte. Det kan være ganske krevende til tider, men også uhyre artig. Du vil etterhvert finne ut at ethvert lag, både i PvE og PvP, har bruk for en monk. Monker er de mest ettertraktede i hele spille. Det er viktig å huske på at som monk har du et ganske stort ansvar. Hvis dine allierte dør, vel, da er det ganske sannsynlig at du får skylden. Heldigvis blir det gradvis vanskeligere å være monk. Det vil si at du utvikler deg i samspill med spillet selv.

 

Som Elementalist/Monk kan du gjøre det jeg vil kalle ekstrem skade. Elementalister er vel en av de professionene som gjør mest skade i hele spillet, noe som selvfølgelig er kjempeartig. Du kan velge mellom fire typer "elemeter" du skal bruke. Fire, Earth, Water og Air. I straten av spillet vil jeg anbefale deg å bruke fire, ettersom du da både kan bruke skills som flare, firestorm og meteor shower. De to siste der gjør massiv skade. Etterhvert som du begynner å spille PvP er air magic det lureste å spille. Det synes i allefall jeg. Med min Air Elementalist i PvP gjør jeg opptil 110 dmg med hvert skill. Dette er noe jeg vil si er rimelig bra.

 

Jeg håper at jeg hjalp deg litt på vei. Det er alltid vanskelig å vite hva man skal velge som profession og second profession de første gangene man skal spille. Det er mye som virker spennende. Lykke til, og bare send meg en PM hvis det er noe du lurer på. :)

Lenke til kommentar
(Men det han ikke forteller er at warior er ubrukelig i PvP og i endgame)

Jeg anbefaler deg og lage monk\mesemer eller elementalist\monk!

det jeg tenkte på var og spille med warrior en stund så lage en ny når du er blitt vant med spillet.

Warrior er ikke å annbefale hvis du vil bli kjent med spillet! Da Warrior er kjent som den klassen med mest "newbs", de tar rett og slett ikke hensyn til resten av laget som er avhengig av regen tid (som oftest av uvitenhet) er derfor å anbefale å få erfaring som en annen klasse hvis warrior er den veien du vil gå.

 

Ellers er det overflod av elementalister i pvp, spesielt air ele. Noe jeg synes er litt kjipt, er air ele selv. Monker øker sterkt i antall, spesielt i pvp. Mesmers og necros er underpopulert og er artige klasser som er verdt å satse på.

Lenke til kommentar
(Men det han ikke forteller er at warior er ubrukelig i PvP og i endgame)

Jeg anbefaler deg og lage monk\mesemer eller elementalist\monk!

Warrior er ubrukelig i PvP og endgame? Okey........ Jeg antar at du aldri har spilt mot et godt hammer warrior/smite team. Spilte med noen Dynasty Warriors folk for en stund siden, og ble gruseeid av MMPR sitt smite/warrior team.

Lenke til kommentar

Tja.. ingen er jo best, men jeg kan selv anbefale monk som first profession i hvert fall. Det at du er en healer gir deg en utfordrende opplevelse, siden du skal holde folk i live hele tiden, pluss at det er morsomt - spesielt mot undeads - og så er du bestandig sikra plass på et team nesten, siden alle trenger healers :)

 

Kan også anbefale elementalist, det er sabla gøy. Ingenting er som å gruse et mangfold av fiender som en god tank har samla sammen for deg :wee:

 

Ranger er også sabla gøy fant jeg ut, utrolig allsidig profession!

Lenke til kommentar
De ligger høyt som faen på ladderen, du vet det?

 

+Hammer wariors er ikke ubrukelige i pvp, det hadde jeg tenkt og edite inn .. men gadd ikke..

Jeg vet det ja. Det som var poenget mitt. Tror du et godt guild ville brukt warriors om det var dårlig? Sword warriors kan jeg være enig med deg at ikke er spesielt gode i PvP, men spesialiserte axe warrior builds og hammer warriors er da slett ikke ubrukelig.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...