Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Halla! Lenge siden sist jeg mekket noen worklog eller mods nå, så jeg fant ut at jeg skulle finne på noe kreativt... Jeg og kompisen min skaffet oss en sommerjobb hos faren til vedkommende for et par dager siden, og skulle rydde et lager. når vi satt der å koste oss med en pris, så vi et pent glasskap av typen man serverer mat i det er laget av glass og plexi, og vi så med en gang at det ville egne seg veldig godt til å bygge en pc inni, med masse stash( neonlys, etches, vifter osv.osv.) vi tok med oss hele greia hjem og begynte å putte pcn inni. Specs på pcn som skal inni: Intel pentium 3 850mhz (overklokket fra 800) 512mb SD ram 60gig harddisk: (en 20 gig og en 40 gig) ASUS HK av ukjent type 350W PSU ATi 9200se nettverkskort, lydkort Planer for hva vi skal gjøre: Sette inn katoder Mekke på etches Lage et akvarium inni nederste hylla Bore hull til vifter Kort sagt style hele greia her er noen bilder av greia... vi har ikke mekket neon, katoder osv enda, men det vil komme i updates den neste måneden. Jeg vil med en gang understreke at dette vil bli et prosjekt med ekstremt høy harryfaktor enten dere liker det eller ei ber også om at dere kommer med navnforslag på prosjektet Bilder: Greia med med pcn inni: Bilder av neonlys (ikke ordentlig festet, men bare for å gi et lite inntrykk av hvordan det ser ut. Litt diverse stash som vi vurderer å rutte inni: Dette var alt for nå... setter veldig stor pris på meninger og synspunkter som er konstruktive. MVH Göncz Endret 15. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ
nree Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) Ser veldig fint ut! Håper dere får de til!! EDIT: første innlegg Endret 15. august 2005 av goggen90
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 takker vi skal nok få det til ja.. kommer vel med en update hver uke elns
sigen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hørtes morsomt ut dette ja Navneforslag: The Aquarium The DiningPC The Bulb (aner ikke hvor den kom fra ) Shining FoodPC Gleder meg til å se hvordan den blir etterhvert
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 (endret) The Bulb likte jeg EDIT: dæven.. merka ikke at det var dobbeltopic... moderator: steng den uten innlegg som ble postet først! ikke "the bulb" Endret 15. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ
sigen Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Hvordan klarte du å ikke legge merke til noe sånn? Du har jo svart i begge Jaja, da har jeg gitt navn til... 1, 2, 4, 6... eller var det 7 prosjekter på forumet?
LaStrada Skrevet 15. august 2005 Skrevet 15. august 2005 Dette blir bra! Lykke til! Kult navn forresten...
lokeland Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 (endret) Næmmen Gönczemann! Venta egentlig bare på neste mod og her er den, like praktfull som den andre! Hadde jeg vært rik skulle du fått en Skruf av meg som belønning for det vakre synet som nettopp streifet mine øyer! Endret 16. august 2005 av Glisevask
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 takker vi har nå funnet ut at vi skal ha taiwanske kampfisker i akvariet under
vstr Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 synest ikke det såg så vakkert ut eg. eller er det bare meg?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 den er jo ikke ferdig enda da! dette var bare bilder av selve skapet... jeg er klar over at det vil bli blodharry, men dette er også meningen
vstr Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 ok, får se når den er ferdig modda då.... skal du ha samme fasongen på den eller?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 jepp, skal nok det ja...vi skal ha på masse etches, vifter og annet stash
P-in-P Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Najs! Er ikke så stor fan av lys i alle reinbuens farger, men hvem liker ikke den pulten der..?
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 er egentlig ikke så glad i juletre jeg heller, men jeg har bestmemt meg for at dette skal bli harry
sigen Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Pass deg med kampfisker, Lakris ble spist av (ukjent) (For de som ikke forsto det: Lakris var en kampfisk, som ble spist av en annen kampfisk uten navn) Men dette blir nok stiligt, selv om det blir en av de mest harry moddene på lenge
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 jepp:D det er også meningen.... (må bare understreke det )
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Noe videre arbeid ennå? Håper dette blir en ordentlig worklog, og at dere gjør noe, ellers kunne dere ha postet det i Casemods.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå