Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jejeje, vi kjører på auto-pilot og har til og med da rundt 80% ballbestittelse og full kontroll. Men kjør på litt og ta med et par mål til i andre omgang 'a.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Der var det pause, hva synes vi om kampen så langt?

Jeg synes den har vært O.K. men Babel og Carra brude ha scoret på sjansene sine...

Stakkars Carra... Ikke skyld på han da :tease:

Men Babel derimot ;)

Enig med deg, trenger virkelig 1 mål til nå... Hvis ikke kan dette ende i en forferdelse...

Skrevet (endret)

Haha, sånn går det når det ser ut som vi tar det for gitt at vi vinner.

Edit: Tar nå dette for det. Voronin må ut, han suger.

Endret av ErlendRU
Skrevet

Helt forferdelig kamp av Liverpool. Noe av det verste jeg har sett i år av dem og det har vært, tja, til tider jævlig mye skrap.

Skrevet

Genistrek av Rafa og ta ut Babel som er en potensiell matchvinner og sette inn fantastiske Kuyt i tillegg til at klassespissen Voronin er på banen. Fantastisk, nå må vi sette vår lit til Torres og Gerrard. Håper jeg tar feil.

Skrevet (endret)

Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum :hrm:

Endret av Messi91
Skrevet
Typisk, nå kommer Liverpool til å presse noe sykt til de får den syyyyke 100% sjansen i de siste minutt, som de bommer på og tragedien er ett faktum :hrm:

Like pesimistisk som meg, du. Føler at dette går fullstendig i dass...

Skrevet

Like pesimistisk som meg, du. Føler at dette går fullstendig i dass...

Har sett det før, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...