Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Får satse på at den nye sponsoren heter Stanley Park da. :wee:

Edit: Det blir nok ganske sikkert et sponsornavn ja. :( Satser på at det blir noe med litt klang i. Ikke noe som komplett.no arena liksom. :nei:

Endret av ErlendRU
Skrevet

Kjøpte meg ny drakt i går (den svarte). Fikk også Gerrard bakpå på hjemmedrakten som eg hadde fra før. Han vil få en stor sesong i år!

Skrevet (endret)
Har den nye svarte bortedrakta tatt over for den gule? Er den svarte drakten tredjedrakt?

9307695[/snapback]

Bortedrakta i Europa. Har så lyst på alle tre draktene jeg. Synes alle er drittøffe. Men koster jo litt, hvor kjøper dere drakter?

Edit: 2 mål til så er vi på 7000 ligamål! Hvem tror dere det blir? Tror det blir Torres allerede i morgen jeg. Er så overbevist om at han kommer til å score i morgen. :p

Endret av ErlendRU
Skrevet (endret)

Hva tror dere stillinga blir i morgen?

Jeg tipper/håper på en 2-0 seier og Torres putter begge :D

Men at vi vinner er jo det viktigste :)

Endret av Maggen91
Skrevet (endret)

Jeg håper noen av våre spillere scorer på en halvvolley like syk som den Pennant scorte i januar, mot Chelsea. Håper det blir Torres...

Tipper 2-1 til oss jeg...

9A9rb7TaDIM

For et mål :love:

Endret av SasaB
Skrevet (endret)

Ja, det går ikke nesten ikke an å glemme et så vakkert mål.

Edit: Elsker og høre hvor entusiastisk kommentatoren er.

Endret av Maggen91
Skrevet

Unisport.dk er en veldig god og billig side og bestille fra. Har også den svarte bortedrakta.

Tror stillingen imorgen blir 2-1.

Gerrard i starten av kampen. Så ett av Malouda rett før pause. Så scorer Torres rundt 60-70ende minutt ;)

Skrevet
Tror stillingen imorgen blir 2-1.

Gerrard i starten av kampen. Så ett av Malouda rett før pause. Så scorer Torres rundt 60-70ende minutt ;)

9310925[/snapback]

Haha, akkurat det samme som jeg kom inn i tråden for å si det. Torres scorer mål 7000 i morgen. :cool:

Skrevet
Kjøpte meg ny drakt i går (den svarte). Fikk også Gerrard bakpå på hjemmedrakten som eg hadde fra før. Han vil få en stor sesong i år!

9306398[/snapback]

Hvor fikk du kjøpt den? Trodde drakta hadde blitt forsinket og ikke ville være mulig å få tak i noen steder før etter 6. september... :hmm:http://www.liverpool.no/cda/storypg.aspx?i...=1&parentzone=0

9306517[/snapback]

Kjøpte den på Steve Perryman i Bergen. 649 kr + 250 for navn og nummer.

Skrevet

Tror Torres endelig får et offesielt mål for i denne kampen. Torres kommer til å bli en kjempe signing for oss i år. Gleder meg til han slår i gjennom i PL. Forventer 10+ mål i år i PL i år. Neste tror eg han kan bli toppscorer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...