Jefe Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 LUCAAAAAAAAS Burde strengt tatt vunnet mye mer, men deilig er det uansett.
Dumrian Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Fy FAEN! Tredje skuddet til Liverpool idag som hadde fortjent å gått inn!
Jefe Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Vi er uten tvil det beste laget fremover på banen for øyeblikket. Herregud, Gerrard og Alonso sine skudd skulle gått inn.
Schweigaard Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hva var det Liverpool-fansen sang om Shearer når han reiste seg og smilte? Helt ok kamp forøvrig, vi spilte ganske bra, men ble veldig lett når Newcastle er så dårlige som de er. Meget morsomt at Alonso "skaffet oss" enda et rødt kort. Hvor mange er det nå? 7? Endret 3. mai 2009 av BareMarius
Swome Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Ser gjerne at min gamle helt Owen kommer tilbake, også gratis da. Er jo et virkelig røver"kjøp". Selv om skadene hans har ødelagt mye for han er det jo ingen tvil om at han fremdeles er en glimrende avslutter. Og med Rafa som er så keen på engenske spillere og hvis det skulle komme noen utlendingskvoter i nær fremtid bør jo en egenutviklet spiller være viktig å få inn igjen. Håper da det var ironisk, eller? Sjekk ut laget og sei det ein gang til. Om me tar laget i dag som eksempel: Reina, Arbeloa, Aurelio, Carragher, Agger, Mascherano, Alonso, Kuyt, Benayoun, Gerrard, Riera. Subs: Cavalieri, Skrtel, Ngog, Dossena, Babel, Lucas, El Zhar. wow, 2 stk. Er jo tydelig at han vil ha flere engelskmenn i troppen. Vi har jo blitt linket til både Barry, Lennon og G Johnson i det siste.
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 well done lads. Burde faen meg vert 9 mål til. Helt sykt hvor god kontroll vi har på et nedrykkstruet lag. De slost jo vanligvis for livet..
Kjakan24 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Bra kamp idag ja. Sykt å se at vi er så i form om dagen at vi scorer min 3 i hver kamp. Endret 3. mai 2009 av Alastor En del av innlegget er flyttet til fotballpubben.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 (endret) tabelen viser at liverpool kun har seg selv og takke for 2plass istede for 1.plass. edit:brakamp,saa den ikke,men The Jew nettet sâ jeg er fornød.. Endret 3. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Superparanoid Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hva var det Liverpool-fansen sang om Shearer når han reiste seg og smilte? Er ikke sikker, men tror kanskje det var Newcastle-fansen som ville ha Shearer på banen?
Kjakan24 Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Top 6 Intern tabell for Premier League För så var det en tommelfinger regel at det laget som var best av topplagene internt var også den som sto igjen som ligavinner til slutt. Denne sesongen ser det ut til at dette ikke lenger gjelder. Her er intern tabellen for top 6 lagene i årets liga. 2 kamper gjenstår. Hva mener folk om dette? Jeg synes det er veldig intressant at Man United er så dårlige på denne tabellen, men alikevel vinner ligaen.
Benitez Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Idag må spillere som Gerrard, Benayoun og Kuyt stå frem og ta ansvar for å score mål.
Superparanoid Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Gerrard fikk Champagne-flaska for banens beste, selv om jeg ikke er helt enig i den. Kuyt og Alonso var for meg de beste i dag.
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hva var det Liverpool-fansen sang om Shearer når han reiste seg og smilte? "Alan Shearer football genius" var det vell.
Schweigaard Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Latterlig Newcastle artikkel om Alonso Lo godt av denne dette. Helt på trynet av Newcastle-supporteren som skrev den.
SkagenK Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Hva var det Liverpool-fansen sang om Shearer når han reiste seg og smilte? "stayed on the telly, You've should've stayed on the telly"
Ol'H Skrevet 3. mai 2009 Skrevet 3. mai 2009 Latterlig Newcastle artikkel om Alonso Lo godt av denne dette. Helt på trynet av Newcastle-supporteren som skrev den. Han har jo et poeng, selv om det er latterlig fremstilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå