Gå til innhold

Liverpool F.C - Arne's Slot Machine

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Kun 3 minutt? Om dette hadde vært en Unitedkamp hadde fjerdedommer sagt 14minutter. MINST!"

Skrevet

Fy faen, for en underholdende kamp. 4-4 i kampen, og 7-5 sammenlagt. Liker å se slike kamper!" Bare synd det ikke gikk for dere. Trøsten for være at United sikkert ryker i morgen...

Skrevet

Dette er i boks for Chelsea, men Liverpool har kjempet som kun Liverpool kan kjempe.

Er for øvrig dritlei Drogba. Han ligger faen meg bare nede hele jævla tiden. Og det ser jo faen meg ut som han skal dø hver gang...

Skrevet

Åh, herregud for en kamp.

All honnør til alle spillere, det er nesten synd det bare er kvartfinale.

Gratulerer Chelsea, hvis dere vinner, og takk for en fantastisk fotballkamp.

Skrevet
Kun 3 minutt? Om dette hadde vært en Unitedkamp hadde fjerdedommer sagt 14minutter. MINST!"

GIDD, å snakk om United hele tiden, seriøst. Vær heller stolt over gutta.

(no offence)

Skrevet

Jeg kommer aldri i mitt liv til å gratulere en Chelseasupporter etter denne kampen.

Jævlig hovne snobber alle jeg kjenner.

Faen jeg er stolt over laget nå. Nydelig kjempet.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Uannsett resulat: JEG ER STOLT.

QFT

Skrevet (endret)

For en kamp. Godt spilt av Liverpool. Synd at hjemmekampen på Anfield gikk som den gikk. Men jeg blir oppgitt av Chelsea spillerene, og spesielt Drogba.

Noe facebook statusen min bærer preg av: Får ikje gilde pølse av å legga dåkke ner her Chelsea. Reis dåkke opp!!

edit: Herr Brun som tippa uavgjort?

YNWA

and Justice for the 96!

Endret av Pirja
Skrevet

I morgen skal jeg faen meg gå med hodet hevet med det røde flagget rundt halsen!! Jeg er så sykt stolt av laget mitt nå...Det kan liksom ikke beskrives....

You'll never walk alone!

Skrevet

For en kamp det var!

2 mål på tre minutter.

Synd vi bare ikke klarte å dra i land det siste.

Hele kampen var full av drama, kampen var en fryd for øyet, bare synd vi ikke fikk averget det siste og dratt i land enda et skudd.

Men gutta jobba forferdelig godt på slutten. Utrolig kamp!

YNWA! :mrgreen:

Skrevet (endret)

Bra kamp, men tør man tenke hvordan det hadde endt om ikke Torres hadde gått ut?

Uansett herlig å ha dere ute, sier det ikke for å provosere. Dere spilte godt, men kvaliteten til Chelsea er enorm.

@SkagenK, helt enig. Møkkadommer.

Endret av Hyrlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...