Gå til innhold

Opplasting til .tk side med Frontpage?


Heineoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det skal ikke koste penger!

Har Telenor Adsl?

Hvis du har fått med serverplass fra Telenor så kan du selvfølgelig bruke denne.

 

Hvis ikke vil jeg anbefale start.no da dette er bedre enn home.no. Skaff deg konto der og last opp siden din. Deretter logger du deg inn på dot.tk og setter det opp slik at .tk domenet ditt viser siden din som ligger på start.no sin serverplass.

Lenke til kommentar
Nå har jeg registert meg hos start (eller home.no.net).

Hvordan setter jeg den til min .tk adresse?

Du bare logger inn der du registrerte det, og så må du finne et sted du kan linke domenet til din side. Forwarding eller hva det nå heter på engelsk. Det er ikke så vanskelig, bare se litt rundt om kring på kontrollpanelet etter du har logget inn.

Lenke til kommentar

Please choose one of the following options:

 

# My Profile

Enables you to change the information within your profile, like your address, your e-mail address, but also enables you to change the password to your personal My Dot TK pages.

 

# My Domains

Enables you to view your domains and to check the status of these Dot TK domains. You can insert a different referral URL for your FREEDOMAIN.TK address, or register for a new FREEDOMAIN.TK or PAIDDOMAIN.TK without having to enter all your personal information all over again.

 

# My Marketing

Enables you to select or deselect free marketing tools*.

 

# My Stats

Enables you to check your website traffic statistics with the Dot TK Traffic-Check*.

 

# My Email

Register up to five free email addresses within your domain name(s) for email forwarding*.

 

* only available for free Dot TK registrations

 

Hvor?

Lenke til kommentar
Please choose one of the following options:

# My Domains

Enables you to view your domains and to check the status of these Dot TK domains. You can insert a different referral URL for your FREEDOMAIN.TK address, or register for a new FREEDOMAIN.TK or PAIDDOMAIN.TK without having to enter all your personal information all over again.

Hva står det der..? :dontgetit:

You can insert a different referral URL for your FREEDOMAIN.TK address...
Lenke til kommentar

Da kommer jeg inn på:

Add a new domain

 

Addding new domain names to your Dot TK account is easy. With one email address and password you are able to maintain a maximum of three FREEDOMAIN.TK and an unlimited number of PAIDDOMAIN.TK.

 

Find a new domain name now!

www. insert text . tk

 

Continue?

Lenke til kommentar

Da kan jeg ikke hjelpe deg! :ermm:

 

Men, tenk på om du heller skulle ta moo.no.

 

Dersom du ikke har over så så mange besøkende på siden din i løpet av en månede vil dot.tk legge ned siden din. Dot.tk har reklame, som du kan på siden din, eller som en pop-up som kommer hver gang noen åpner siden din.

 

Moo.no har ikke noe av det!

 

Anbefaler moo.no av hele mitt hjerte! :love:

 

Det ser da ikke så ille ut!

 

Syntes nesten at ...tk ser værre ut, bærer litt fjortis-preg.

 

 

Men, valget er ditt! :yes:

Endret av Scotchi89
Lenke til kommentar
Dersom du ikke har over så så mange besøkende på siden din i løpet av en månede vil dot.tk legge ned siden din. Dot.tk har reklame, som du kan på siden din, eller som en pop-up som kommer hver gang noen åpner siden din.

Mener å huske man kan deaktivere reklamen på .tk.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du har helt skjønt det med .tk.. Hjemmesiden din ligger ikke på .tk servern, den bare linker til en annen side. Si at jeg feks har lastrada.moo.no , så kan jeg linke www.lastrada.tk (eier det ja :p) til lastrada.moo.no.

 

Om du går inn på www.lastrada.tk , så ligger ikke siden på .tk servern, den ligger her: http://home.no.net/lastrada/

Skjønner?

 

Men om du registrerer DITTNAVN.moo.no , så er jo dette mer enn enkelt nok :)

Kan si at jeg anbefaller dette på det sterkeste! Kjenner/kjente ( :p ) han som startet dette, så jeg kan si at det er noe av det beste du kan få gratis her!

 

NAVN.moo.no er som sagt reklamefri, noe som trekker det veldig opp!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...