Gå til innhold

Ny telefon i prisklasse 1500-2000


Anbefalte innlegg

Har greid å ødelegge min nåværende Motorola E398 og trenger derfor en ny mobil. Vil gjerne ha litt enkle løsninger med ikke altfor masse dilldall. Høy kvalitet og godt design er heller i førersetet.

 

Noen som har forslag?

 

Gjerne Samsung eller Nokia. Mobilen må også kjøpes u/ abonnoment hvis det er sånn at jeg ikke kan få den skrevet over på mitt nåværende Netcom Young Talk abonnoment som fremdeles har et par måneders binding igjen...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sony Ericsson K700i - Hvis du vil ha noe standard, med radio, kamera og MP3-ringetoner

Siemens S65 - Hvis du vil ha 1,23 megapiksels kamera og minnekort

Siemens CX75 - ligger rett over 2000-lappen, men den har minnekortmuligheter, MP3 og 1,31 megapiksels kamera

Siemens M75 - Litt dyrere igjen, men det medfølger både headsett og 32 MB minnekort, pluss at den er ekstra robust

 

Alle disse telefonene ligger på rundt 2000 kr, samtidig synes jeg at det er de telefonene man får mest for penga...

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar
Har greid å ødelegge min nåværende Motorola E398 og trenger derfor en ny mobil.
mitt nåværende Netcom Young Talk abonnoment som fremdeles har et par måneders binding igjen...?

Vel, hvis du kjøpte den motorolaen bundet til Netcom Young Talk og det er fortsatt noen måneder igjenn av bindingstiden så burde den jo fortsatt dekkes av garanti (12mnd?)

Lenke til kommentar
Nokia 6230i er ikke så dum. Den er billig, du får den med Netcom young talk for ca 1500 kroner. Den har 1,3 mp kamera, edge,triband,bluetooth,mp3 spiller, støtte for minnekort, osv osv.

Hvordan er disse Siemens mobilen når det gjelder skriving av meldinger?...vil gjerne se at det er så lett på som de tideligere Nokia mobilene...

Lenke til kommentar
Hvordan er disse Siemens mobilen når det gjelder skriving av meldinger?...vil gjerne se at det er så lett på som de tideligere Nokia mobilene...

De nyeste Siemensmobilene (for eksempel CX75 og M75) vil jeg tro er like bra som CX65 og M65, altså skrive uten nor form for treg respons, i motsetning til x55-mobilene... En ting du må venne deg til, er mellomrom på 1-knappen.

 

Nokia 6230i (2600 kr uten abonnement) kommer en prisklasse høyere igjen, men den har FM-radio og sylskarp skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...