Gå til innhold

Nordic Darkness goes Pro! Vi er på guild ladder!


Anbefalte innlegg

Da er nordic darkness på guild ladderen, på 755 plass :)

 

Vi har 10-0 i guild battle, er Norsk GW mesterskaps Champion, og dette med tanke på at vi kun opprettet guilden på forrige søndag!

 

Vi slo faktisk de som er på 78-ende plass på guild ranken, fra Korea :)

Endret av LordZyfeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rating avgjør hvem du møter, jo høyrere rating din guild har, så SKAL du møte guilds med ca. like stor rating. Men også, hvis du gjør det veldig bra, som 10 wins på rad, møter du guilds som har mye høyere rating enn deg. (Slik som vi gruste 78. plass, da skulle vi møtt noen på rundt 700!)

Lenke til kommentar
Vi er best. Watch out OleR!

Hehe, tror ikke dere slår iQ enda. :)

Jeg regner nok med at han mente det på spøk. Men var litt stolte når vi vi slo union team(de er fra Korea!). (desverre ikke team union :D ) De var da på 78, og ligger nå på 100 :)

 

MAO, de var ranket høyere enn iQ, og vi slo dem.

Lenke til kommentar
Edit:

Hva heter guilden din?

(Og ha i pokker er guild rating til?)

Tenker du mener meg, eg er med i Keepers of Mjollnir sammen med mapster her på forumet.

 

Liten OT: Vi holder Lan i november i bergen. Noen i guilden deres fra bergen? Da kunne vi holdt en GvG kamp mens noen av oss sitter på lan sammen. Trur det hadde blitt kult. Side under utvikling: www.ndt-lan.com

Lenke til kommentar

Det er nok ikke umulig at ND kunne slått oss. Ladderen sier generelt veldig lite om hvilke lag som er gode og hvilke som er average i disse dager, med tanke på at de fleste top-alfa/beta guildene ikke spiller eller er delt opp.

 

Dessuten har vi veldig lite GvG erfaring post-retail. Det virker rett og slett som om Leaderen/Officierene våre alvdri blir fornøyd med buildet vi diskuterer oss fram til =)

Lenke til kommentar
Edit:

Hva heter guilden din?

(Og ha i pokker er guild rating til?)

Tenker du mener meg, eg er med i Keepers of Mjollnir sammen med mapster her på forumet.

 

Liten OT: Vi holder Lan i november i bergen. Noen i guilden deres fra bergen? Da kunne vi holdt en GvG kamp mens noen av oss sitter på lan sammen. Trur det hadde blitt kult. Side under utvikling: www.ndt-lan.com

@ Morfiril og MapSter: Les tråden, og meld dere på!Norsk GW mesterskap

 

@OleR: Vi må nesten finne ut det en gang :) Selv om vi nok ganske sikkert hadde tapt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...