xD^^ Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Hei. Jeg er en lykkelig bruker av Opera, men det er noe som kunne hjulpet meg. Ofte når jeg sitter her på forumet så kommer det nye poster hele tiden. F.ex. i SO4 så må jeg trykke på F5 eller "Oppdater" hele tiden for å få med meg hva som blir sagt. Det jeg da lurte på er om det finnes noen slags funksjon som gjør at Opera oppdaterer seg selv automatisk. Det ville ha gjort det hele mye lettere. Noen som har en slags løsning? Takker for alle svar!
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Eh, med standard empty-spot-on-page-context-menu så er det bare høyreklikk, Update every, enable.
ErlendRU Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Eh, med standard empty-spot-on-page-context-menu så er det bare høyreklikk, Update every, enable. Også kalt, høyreklikk og trykk på "oppdater hvert"
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Forfatter Skrevet 14. august 2005 Åh, takker for svar. Fint at du oversatt Erlend. Skjønte ikke noe av det JohndoeMAKT sa. ^^, Men takk til deg og JohndoeMAKT.
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 [Document Popup Menu] Heter den egentlig. I see my work here is done, Im off to "help" someone else then.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå