Togo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Gjorde et søk etter God of War men det kom ingen tråder opp, merkelig nok. Det må da være noen på dette forumet som har spilt dette utrolig fengende spillet? Jeg har spilt det i to dager nå og jeg klarer såvidt å legge fra meg kontrolleren. Akkurat nå har jeg kommet opp på øvre level i Pandoras Tempel etter mye om og men. Så, God of War fans, kom ut av skapet og hyll dette mesterverket.
Gunfreak Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 ja, det er helt klart noe av det beste som har kommet til ps2, jeg runna det på 10 timer, så det er ikke så langt, og noen små ting som er ekstremt slittsome å komme videre på. filmene i spillet er veldig kule, kunnne ønske de lagde en film av spillet som bare var som filmene i spillet
ZyberZombie Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Er nok rett og slett det beste spillet jeg noengang har spilt på ps2. Digger historien og all gørra i spillet! Og ikke minst alle de tøffe movesene til Kratos
Lapette Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Men kommer det noen gang til PC? PLaystationen min er ødelagt, og jeg bruker alt for mye penger på dop til å kjøpe en ny
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Hvor mange sonyutviklede spill tror du kommer på andre platformer enn ps2/psp?
Gunfreak Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 hvis du runner spillet får du et hint om hva 2eren skal handle om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå