Gå til innhold

HP stasjonær pc til hjemmebruk - reklamasjonssak


Anbefalte innlegg

Har hatt HP pavillion 784.no standar pc til hjemmebruk.

Denne har det vært problemer med siden starten, og jeg har derfor blitt tilbudt en ny pc av HP i reklamasjon.

jeg skal altså ikke betale noe for denne.

PC'en vil bli brukt til normal hjemmebruk.

Har som dere skjønner ikke så altfor stor peiling, og trenger noen tips om bruksområder på akkuratt denne pc'en.....

http://www.hp.com/cgi-bin/pf-new.cgi?IN=ht...0-54830063.html

 

Takk for hjelpen..

Endret av TL 2208
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spesifikasjonene er meget bra. Dual-Core er framidsrettet og svært godt egnet til multi-tasking (Håndtere flere oppgaver på en gang).

Men det står ingenting om hvilket grafikkort som benyttes. Vet du noe om det?

Hadde jo vært en bortimot perfekt maskin med et 7800GT-kort, og en ålreit pris.

Men tipper skjermkortet er sånn halvveis bra...

Endret av nesjon
Lenke til kommentar

Den egner seg meget godt til bla video, ser det er nesten full sonic-pakke for å lage DVD osv. Har samme CPU i PC'n min, meget kraftig sak som ikke gir treg respons når det går tungt, kan kode video/audio uten å merke noe til belastningen. Dobbelkjerne CPU er saken, men ikke veldig kraftig i spill, må ha et veldig bra skjermkort hvis du skalspille på den der. Prøv å finne ut hva for skjermkort som følger med, samt pris, så kan du sikkert få tilbakemeldinger om det er et bra kjøp.

 

Edit: Fant skjermkort og specs her: http://h20195.www2.hp.com/search/pdf/090017ad8222b252.pdf

Det er et gf6800. Ikke det nyeste men ganske bra vil jeg si, burde klare å spille det meste på middels oppløsning med bra kvalitet.

Endret av th-3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...