Gå til innhold

Guiden til å spille sammen med prest


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt genialt, spesielt ordguiden :)

 

Kjenner meg igjen i mye av dette. Det aller mest irriterende er når jeg får masse fiender på meg siden idiotene ikke tagger alle fiendene eller bruker AoE, for så å bli truffet så mye at skjold og heals overflødiggjøres. Da får jeg -alltid- en av to forskjellige svar:

 

1. PLZ WHY DONT U FUKKING HEAL URSELF NOOB??????

2. LOL U NOW TEH SKILLZ FADE? USE IT NOOBZ

Lenke til kommentar
1. PLZ WHY DONT U FUKKING HEAL URSELF NOOB??????

2. LOL U NOW TEH SKILLZ FADE? USE IT NOOBZ

kjenner meg igjen der ja.

 

Men noe som irriterer meg er når folk som ikke er i gruppa di /w deg å kjefter på deg fordi du ikke heala dei :nei:

 

Skulle hjelpe noen guild mates med DM, der sto noen å slåss med noen mobs, løper forbi han har ikke problemer. Plutselig når eg nærmer meg instance kommer "han:/w, WHY DIDENT YOU HEAL ME, NOOB"

eg bare stopper opp, ser rundt meg, nei der er jo ingen andre en mine kamerater, eg /w tilbake,

"meg: /w Are you in my group, no!!! then dont be so rude"

Vel han tar ikke hintet, da kommer han med smarte svaret

"han: /w So, you should have healed me anyway, well at least you can rez me you fucking noob"

"meg /w so where are you then"(tenkte bare bli ferdig)

"han: /w at entrance"

"meg /w dude you are on the other side of the map I couldent heal you then and I need to hurry and help my group so bye bye"

"han /w FUCKING NOOB og et halvt tonn med andre fornærmelser"

eg ville forte meg videre så eg bruker bare macroen min

"meg: /w say this after me S T F U, what is that SHUT THE FUCK UP"

hans fine svar var

"han: /w You dont have to be so rude".....

eg er da = :dontgetit: wtf, /ignore moron

 

Edit: min favoritt av alle ord tolkninger er "oom = Out Of Mobs" :!:

 

afk: This common term stands for "Attack, Fight, Kill" and is the priest's way of telling you to go pull mobs.

 

brb: An acronym, this is short for "Boss Room Battle," and is a priest's way of telling the team it's time to fight the cave or instance boss. Note that you will also sometimes see "afk brb," meaning the same thing.

:!: Endret av Zippio
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
After the fight is over, avoid using your bandages or food, especially if you are the only person injured and the priest has full mana. We enjoy helping everyone else out and we know how expensive your bandages and food are so we would much rather use our drinks to save you the hassle of siting down, healing, and standing back up again. Remember, because most low to mid level priests don't use weapons, we are made of money.

ser at det der rein copy fra anarcy......mage water all the way baby :p

Looting

Priests have no claim on any items. If they ask for anything, they are being greedy as they clearly have no use for weapons, armor, and any other uber gear

dette er sååå rogues :hrm:

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...