krest Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 hei jeg sitter og erger meg ved at jeg ikke får presset systemet lengre enn 240 mhz. på både minnet og prosessor! ( har satt minnet til 200mhz, uten å komme lengre med cpu og sette ned multipler uten at minnet vill mer en nettop 240) det jeg lurer på er om hovedkortet ikke er helt "pro" (gigabyte k8ns-ultra 939) noen som har noen ideer på lur ? (og ja, har skrudd ned ht-bussen!) Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 13. august 2005 Rapporter Del Skrevet 13. august 2005 Jeg kommer bare til 220Mhz. Ikke klag du a Neida... Hvet heller ikke hva jeg kjør feil! Hjelp oss! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 Det som er rart med min er at det ikke blir noen høye tempraturer heller! Lurer på om det enten er rammen eller psu'en sin skyld? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 sett timings på ramen til 2.5-3-3-7 og sett HTT mp til 3x eller 4x Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. august 2005 Rapporter Del Skrevet 15. august 2005 rammen står standar nå hva er htt mp? Lenke til kommentar
krest Skrevet 21. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 (endret) sett timings på ramen til 2.5-3-3-7 og sett HTT mp til 3x eller 4x har prøvd, regner med at det er cpu som ikke vill lengre Endret 21. august 2005 av krest Lenke til kommentar
krest Skrevet 21. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2005 Det som er rart med min er at det ikke blir noen høye tempraturer heller!Lurer på om det enten er rammen eller psu'en sin skyld? hm skal ikke legge skjul på at rammen min er rimelig heit da (mulig synderen er funnet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå