Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil heller si at det virker mer som Deco gikk til Chelski for penga enn Robinho til City... Robinho ville jo bare vekk, lykegyldig til hvor, men kan ikke å huske å hørt noe slikt om Deco...

Det var det jeg prøvde å si...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Large, helt definitivt. Jeg er 1.88 og Large passer meg perfekt, spesielt etter den er vasket 1-2 ganger.

edit: Snakket nå om den kortermede, men regner med det går for det samme.

Endret av Mr.SS
Skrevet

Ok;)

Føler at jeg trenger den røde hjemmedrakta, siden jeg ikke har drakt fra før av. (bortsett fra barnedrakter).

Men den blå er ti ganger kulere.

Hva ville dere gjort?

Skrevet

Det at Gerrard er ute til helga er jo en fenomenal melding. Han er vel den spilleren som betyr mest for laget sitt i toppfotballen rundt om i Europa. Nå blir det dog enda verre om vi taper kampen :ermm:

Skrevet
Hadde en stygg drøm om at vi tapte 6-1 :(

Jeg drømte at jeg hadde trekant med Jessica Biel og Scarlett Johansson og jeg kan love deg at den har ikke gått i oppfyllelse enda. Så jeg tror vi er trygge...

Skrevet
Det at Gerrard er ute til helga er jo en fenomenal melding. Han er vel den spilleren som betyr mest for laget sitt i toppfotballen rundt om i Europa. Nå blir det dog enda verre om vi taper kampen :ermm:

Host, Host: Capitano!

Skrevet
Hadde en stygg drøm om at vi tapte 6-1 :(

Jeg drømte at jeg hadde trekant med Jessica Biel og Scarlett Johansson og jeg kan love deg at den har ikke gått i oppfyllelse enda. Så jeg tror vi er trygge...

Jeg skulle ønske jeg kunne drømme som deg. Mine erotiske drømmer er ikke mye å skryte av, hvertfall når det kommer til kjendiser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...