Gå til innhold

ny SE p1000? ++bilder


karce

Anbefalte innlegg

det ryktes om, og er rimelig sikkert med tanke på foregående år, at det i september vil lanseres en fornyet utgave av pxx serien. fant dette bildet på et japansk forum og kan gi et hint om hvordan sony ericssons nye p1000(?) vil se ut.

post-219-1123942229_thumb.jpg

Endret av karce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det bildet der er bare tegnet av en SE fan som ville lage et forslag. Det er ingen grunn til å tro at den ekte oppfølgeren til P910 vil ha et slikt utseende.

Vel, det var et godt forslag hvertfall, han er nok ikke så langt unna sannheten hvis designet ikke er helt totalt forandret fra tidligere modeller.

Lenke til kommentar
Det bildet der er bare tegnet av en SE fan som ville lage et forslag. Det er ingen grunn til å tro at den ekte oppfølgeren til P910 vil ha et slikt utseende.

Vel, det var et godt forslag hvertfall, han er nok ikke så langt unna sannheten hvis designet ikke er helt totalt forandret fra tidligere modeller.

Nå er ikke jeg den som følger mest med på rykter rundt SE sine mobiler, men så vidt jeg husker var det noe slikt:

De lager 2 oppfølgere til P910 omtrent likt. Den ene skal ikke være så dyr, og ikke være SE sitt flaggskip. Den andre skal være dyr og skikkelig god med WLAN, 2 mpx kamera osv.. Denne skulle også ha en slags ny utforming. Altså ikke likt det vi tidligere har sett i P-serien.

 

Men den som venter får se :)

Lenke til kommentar

spesifikasjonene til nye p1000 skal være fastsatt og telefonen er i følge veldig sikre kilder kalargjort. de første eksemplarene er allerede produsert, men jeg er usikker om fargevalg.

 

specs:WLAN

Built-in GPS

480x320 screen

UIQ 3.0

3 megapixel camera

Endret av karce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...