Gå til innhold

CPU 40 grader GPU 50 grader


Anbefalte innlegg

har nylig installer Zalman Resperator sett. men det jeg lurer paa er at uten load faar jeg 40 grader paa cpuen og 50 grader paa gpuen. er det vanlig temperatur eller er det for mye? naa husker jeg egentlig ikke hvor mye temperatur det var for jeg installerte vannkjolinga. jeg aapna en del programmer for aa sjekke om hvor mye temperaturen gikk opp. en av dem prgrammene var battlefield2. testadem i rundt 10 min. sjekka temperaturen igjen, saa hadde den gaatt opp med 2-4 grader paa baade cpu og gpu. det jeg lurer paa er at hvor mange grader det skal vaere normalt paa cpu og gpu med full load?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en P4 2.8Ghz med 800Mhz buss og en asus geforce 5800 ultra grafikk kort. og de er ikke overklokket.

 

EDIT:

og det er en ting til jeg lurer paa. kan jeg la vanntanken staa rett vedsiden av pcen? blir vannet varm i tanken av dte? jeg har pc i stua. og det er to vann ledninger som gaar rett ved siden av pcen. om vinteren har jeg varmeannlegget paa. og de produserer litt varme. gjor det noe om vann tanken staar for naer dem?

Endret av aqdas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...