Gå til innhold

Ny DoomTheMovie trailer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for bredbånd! Fikk sett filmen nå og jeg gleder meg til den kommer på kino. Det var kanskje en smule mørkt i de forskjellige scenene, men ingen kan si noe på at de ikke er trofast mot spillet :p

Skrevet

Var litt redd for at denne filmen skulle bli dårlig med en gang jeg hørte at steinen skulle være med. Men da jeg så det her ble jeg positivt overrasket, særlig med tanke på fps-scenene. Virket som om det var en god del animasjon inni der, ikke bare monstrene, men kulisser og. Fett :thumbup:

Skrevet

Emm... Hvor i helvete kom den rotta fra (på dassen eller hva det var). Trodde de var på Mars jeg, og så vidt jeg vet, så er det ikke rotter på Mars. :cool:

Skrevet
Emm... Hvor i helvete kom den rotta fra (på dassen eller hva det var). Trodde de var på Mars jeg, og så vidt jeg vet, så er det ikke rotter på Mars. :cool:

kanskje de hadde den med seg fra "flyet" :p

Skrevet (endret)

enda en NY doom trailer ute!! FY FAAN! ser SYYYKT ut.. digger fps senene :dribble:

linky!

Enjoy!

EDIT:

for de som tror det er den samme fra før-.. NEI.. det er ikke det.. bare de 10 første sekundene :)

Endret av *Magnus*
Skrevet

Jeg er seriøst skuffet, dette er jo ikke Doom basert film men en eller anna kjip kopi av Resident Evil. Har nå spillet Doom og siste jeg så etter var det hell spawns som var fienden og ikke mutanter.

Men men. Skal nå like vel se den. Som film elsker og gamer er dette en av "must" see filmene i år, på rekke med Harry Potter og King Kong :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...