Qwseyvnd Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Hvorfor er det så vanskelig å fly denne flyet, altfir følsom og treg å fly høyre/venstre og opp/ned. Er det noe jeg kan gjøre slik den flyr bedre ??
Zeph Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er nok ikkje det, men du må huske å ta inn hjula med 2 når du har tatt av. Eg kom ikkje forbi oppdraget då eg skulle ta av, fly ein runde og lande igjen fordi eg ikkje kom opp til første Coronaen, med ein gang eg trakk inn hjula ved liftoff vart det med eitt lettare. Prøv deg fram med Q og E, A og D, bruk det du liker best og ta det forsiktig. Ellers er det berre øving som gjeld, første gang eg flaug var eg forbanna på at det var umulig å styre, men etter ei stund gjekk det som smurt.
Pantera Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 På de oppdragene man skulle fly rundt flyplassen og lande, så fant jeg ut at det beste var å bare bruke piltastene etter den første coronaen (<- og ->). Er også litt lettere hvis du ikke bruker gassen (w) etter denne første ringen.... mvh Pantera
AndersT2 Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Jeg slet også lenge med de, men øvelse gjør mester. Noe av det morsomste i spillet er å fly. Bare vent til Hydra oppdraget, der er det mye knapper å holde orden på Jeg greide ikke det å fly rundt i gjennom ringene den ene veien, men det var mye lettere den andre veien, ikke spør hvorfor. Jeg likte ihvertfall best å fly til høyre først, slik at resten av svingen ble til venstre. Synd at Bil og Fly skolen må tas for å greie oppdrag. Syntes bil skolen var ett helvete når man skulle styre den punkterte bilen. Men er noe meget vanskelig, husk å lagr så fort som mulig, slik at du slipper å de dem igjen.
Zeph Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Bilskule? Huksar ikkje at eg måtte lære å kjøre bil.
Tobe__ Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Bilskolen er litt sør for garasjen din i San Fierro. Se etter en rød "S" på kartet!
AndersT2 Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Når du er ferdig med flyskolen, og oppdragene den tar med seg, så må du ta bilskolen, ellers så kommer det ikke flere oppdrag. Når du står ved garasjen din i San Fierro, og ser på tog stasjonen, så er skolen opp bakken til høyre. Det er også en båtskole i "Bayside Marina" og en sykkelskole i Las Venturas (I White Wood Estates området hvis jeg ikke husker feil) Ingen av disse fører med seg oppdrag.
mr. Bjerre Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 Når du er ferdig med flyskolen, og oppdragene den tar med seg, så må du ta bilskolen, ellers så kommer det ikke flere oppdrag. Når du står ved garasjen din i San Fierro, og ser på tog stasjonen, så er skolen opp bakken til høyre. Det er også en båtskole i "Bayside Marina" og en sykkelskole i Las Venturas (I White Wood Estates området hvis jeg ikke husker feil) Ingen av disse fører med seg oppdrag. Sorry for off-topic, men tenk hvor kult det hadde vært hvis man fikk båtoppdrag av båtskolen, hvor man skulle frakte illegal last fra by til by i cigarette-båter
kurrikill Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 gjorde hydra oppdraget i går....skummelt...:S
minialeks Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Hehe.. Men dere: Finner ikke denne Dama med nøkkelkortet.. Hun er aldri hjemme, husker ikke hvilket Strippehus ho jobba på.. Help Me
Pantera Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 gjorde hydra oppdraget i går....skummelt...:S Det oppdraget var jo dritfett! En av de beste i hele spillet.....aircombat med Harrier. Tok litt tid før kontrollene satt, men var igrunn ganske enkelt. Spilte ferdig det siste oppdraget i helga. Blei litt skuffa over det....var litt for lett. Men nå er det bare å glede seg til 4'ern. Pantera
Zeph Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Det er eit oppdrag du får av han FBI(?)-fyren. Du kan ikkje kome utanom den om du følger storyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå