mbst Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Kom over denne tråden på groups.google.com via /. - den strekker seg tilbake til 1985, og handler om y2k-problemet.. Selv om jeg selv på den tid ikke en gang hadde begynnt på skolen, vekker slike tråder så absolutt nostalgien.. det er noe spesielt med 80-tallet.. :smile:
AKIRAx77 Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Det morsome er jo at om du bytter ut noen av temaene med XP, AMD, Hovedkort..osv..så er det akkurat som å lese på hardware.no...det som ble skrevet for snart 20 år siden!...mao..før mange her ble født! Gikk i andreklasse da jeg...viste knapt hva en PC var. AKIRA
Killer_DT Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Quote: AKIRAx24 skrev (2002-08-06 08:35):Gikk i andreklasse da jeg...viste knapt hva en PC var.AKIRA Jeg gikk på førskolen, men jeg visste godt hva synth-musikk var. SYNTH RULES!!!
Papirpose Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Yay. Jeg ble født det året Fikk ikke PC før i 1990
daffy- Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Rart å lese om ja, siden jeg ikke ble født før mange måneder etter at denne tråden ble skrevet.
b-real Skrevet 6. august 2002 Skrevet 6. august 2002 Haha...kor genialt. Blei oxo født d året. Smart de dudene som kom på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå