Gå til innhold

Stenging av poster i Hjelp til kjøp/salg av PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg ser at det blir (ofte) gitt en liten "heads up" 12-24 timer før posten stenges, det er fint! eneste problemet er:

 

Tenkt situasjon:

Jeg er relativt ny på dette med pc'er, og har tilgang til pc via skolen 2 ganger i uken. Jeg lager en tråd på det aktuelle fora og bruker en tittel som ikke er i hht. rettningslinjene. Da jeg kommer tilbake 2-3 dager senere er tråden stengt, uten å kjenne forumet godt nok til å sende moderator en PM. HVA GJØR JEG????

 

 

Er det en mulighet at moderatorene ser om brukeren har vært online fra advarselen ble gitt til man planlegger å stenge tråden, og hvis det ikke er tilfelle venter med å stenge tråden til brukeren faktisk har vært online?

Lenke til kommentar

QUOTE (Cilleron @ 16/08/2005 : 21:35)
Jeg lager en tråd på det aktuelle fora og bruker en tittel som ikke er i hht. rettningslinjene. Da jeg kommer tilbake 2-3 dager senere er tråden stengt, uten å kjenne forumet godt nok til å sende moderator en PM. HVA GJØR JEG????

Tough luck, bedre lykke neste gang, osv.

 

Du lager en ny tråd som *er* i henhold til retningslinjene. Fordelen med at du har fått den første tråden stengt er at det neppe skjer igjen...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...