Gå til innhold

Du vet du er nerd når..


Winged Monkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er nerd når du kan se hvor mye en binær kl er  :!:

Jeg er nerd.

 

På internett finnes det et program som heter LedBin. Det er en binær søftware klokke som ligger på skrivebordet. Kan forklare mer om det en annan dag. Jeg har den klokka på den bærbare dataen og en kamerat av meg har spurt om jeg forstår den klokka, og det gjør jeg.

Freeware? Hvis ja... Link?

Jeg brukte 5 minutter på google og fant programmet. Eneste problemet var den stygge serveren som har feil i software eller noe, så det ikke går an å laste ned noe fra den....... .......og det var den eneste serveren jeg fant som hadde det programmet. Jeg har programmet på dataen, men ikke installasjonskilden. Komprimert til det maksimale med UltimateZip tar det 274kb, men det er for stort til å lastes opp på Hardware.no forumet. Finner jeg ikke noen annen ling på google, må jeg nok sende programmet i mail til de som vil ha det.

 

EDIT: Freeware? Ja.

Endret av :P
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når

    * ...når du drømmer i 256 farger.

Du vet du er nerd når du drømmer i 640x480 punkter og i 15 FPS. :p

drømmer faktisk i 1024x768 og 80 FPS jeg ;)

Drømmen min lagga noge heilt for jævlig inatt. :cry:

kjører på maksimal ytelse, men lurer på om jeg ikke skal slå ned til Medium pga. seriøse problemer å omstille hjernen etter å ha våknet opp :p

Jeg drømmer i 1600 x 1200 i 120 FPS. Dessverre tar drømmene mine ofte så stor plass at jeg må slette de når jeg står opp, og det tar ofte mye resursser.

 

Du vet du er nerd når du har 2 PCI-Ekspress skjermkort i hjernen til 4000kr hver, som er overklokket og kjølt med ekstremkjøling. :p:p:p

 

EDIT: Du vet du er nerd når du har GTA San Andreas-realerte drømmer.

 

EDIT2: En kamerat av meg fortalte en gang om en CS-drøm han har hatt:

Han hadde et T-bane map i hodet som han spilte på. Han sto og fragga masse fiender som kom mot han, og fikk over 1000 i score. Så kom det noen bort til han og sa at han skulle trykke på "Refresh". Det sletta scoren hans, så han ikke kunne vise det til noen andre. Så ble han drept en gang, og da ropte alle sammen til han: "HAHAHA! NOOB!!"

 

For en drøm. :p

Endret av :P
Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når

    * ...når du drømmer i 256 farger.

Du vet du er nerd når du drømmer i 640x480 punkter og i 15 FPS. :p

drømmer faktisk i 1024x768 og 80 FPS jeg ;)

Drømmen min lagga noge heilt for jævlig inatt. :cry:

kjører på maksimal ytelse, men lurer på om jeg ikke skal slå ned til Medium pga. seriøse problemer å omstille hjernen etter å ha våknet opp :p

Jeg drømmer i 1600 x 1200 i 120 FPS. Dessverre tar drømmene mine ofte så stor plass at jeg må slette de når jeg står opp, og det tar ofte mye resursser.

 

Du vet du er nerd når du har 2 PCI-Ekspress skjermkort i hjernen til 4000kr hver, som er overklokket og kjølt med ekstremkjøling. :p:p:p

 

EDIT: Du vet du er nerd når du har GTA San Andreas-realerte drømmer.

du vet du er nerd når du drømmer at du er inni en datamaskin (selvopplevd!)

Lenke til kommentar
Du vet du er nerd når

    * ...når du drømmer i 256 farger.

Du vet du er nerd når du drømmer i 640x480 punkter og i 15 FPS. :p

drømmer faktisk i 1024x768 og 80 FPS jeg ;)

Drømmen min lagga noge heilt for jævlig inatt. :cry:

kjører på maksimal ytelse, men lurer på om jeg ikke skal slå ned til Medium pga. seriøse problemer å omstille hjernen etter å ha våknet opp :p

Jeg drømmer i 1600 x 1200 i 120 FPS. Dessverre tar drømmene mine ofte så stor plass at jeg må slette de når jeg står opp, og det tar ofte mye resursser.

 

Du vet du er nerd når du har 2 PCI-Ekspress skjermkort i hjernen til 4000kr hver, som er overklokket og kjølt med ekstremkjøling. :p:p:p

 

EDIT: Du vet du er nerd når du har GTA San Andreas-realerte drømmer.

 

EDIT2: En kamerat av meg fortalte en gang om en CS-drøm han har hatt:

Han hadde et T-bane map i hodet som han spilte på. Han sto og fragga masse fiender som kom mot han, og fikk over 1000 i score. Så kom det noen bort til han og sa at han skulle trykke på "Refresh". Det sletta scoren hans, så han ikke kunne vise det til noen andre. Så ble han drept en gang, og da ropte alle sammen til han: "HAHAHA! NOOB!!"

 

For en drøm. :p

jeg hadde en BF1942/San Andreas/Counter-Strike kombo drøm en gang. Jeg var i BF1942 sin spillverden, med CS-skins og San Andreas-kjøretøy :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...