Gå til innhold

NFSU problemer, går til skriverbordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry hvis jeg skriver ganske dumt her, men jeg må skrive litt fort før jeg stikker.

Okay, når jeg skal starte NFSU, så går det rett til skrivebordet, først blir skjermen min svart, som om det skal starte spillet, så går det til skrivebordet, hva er galt? Hadde problemet forrige gang jeg skulle prøve det, men etter jeg instalerte det på nytt(etter og ha lagt det på loftet) så får jeg nå dette problemet igjen. Forrige gang så fiksa en patch det, lasta ned patch nå og, det hjalp ikke.

Hva er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være at skjermkorte ditt er for svakt, prøv å last ned nye drivere, går det ikke da, reinstaler nfsu og prøv på nytt

Skrevet
kan være at skjermkorte ditt er for svakt, prøv å last ned nye drivere, går det ikke da, reinstaler nfsu og prøv på nytt

Tviler på at skjermkortet er for svakt,. og HVIS det var for svakt, så ville jeg ikke fått akkurat dette problemet ;)

Jeg har tross alt spillt spillet følr på datan min, UTEN problemer.

Noen andre som vet noe? :dontgetit:

Skrevet (endret)
*Host* Det stemmer bra det, for de som ikke har kjøpt sin egen utgave, men lastet den ned fra nettet *Host*

Har orginalen(Og jeg sikler litt etter og prøve nå :( ) Så kan dette virke? Skal prøve.

BTW; Når jeg prøver og instalere patched, så går et i et sekund, og så lukkes vinduet seg :( hva er galt, og hvorfor får jeg ikke innstalert patchen?? :(

EDIT3* Er veldig leit dette her, HÅPER noen kan komme med svar. Har reinstalert det nå, har fortsatt samme problem, pluss at patchen ikke instaleres :(

Endret av Fanta Boy
Skrevet

på min ulovlige verson av nfsu1 så måtte jeg forandre på regionale instillinger til amerikanske instillinger for å få spillet til å fungere..

jeg hadde da akkurat samme prooblem som du hadde..

Skrevet
på min ulovlige verson av nfsu1 så måtte jeg forandre på regionale instillinger til amerikanske instillinger for å få spillet til å fungere..

Hvor er disse instillingene da?

Skrevet

Hvor er disse instillingene da?

De finner du i kontrollpanel --> Innstillinger for region og språk

Har vore borti same problem som du.

Skrevet

word!

Skrevet

Hadde samme problemet med mitt ulovlige NFS, men det trikset over funka det også. NFS serien er jammen ikkje det samme som før, og har langt i fra den samme spillbareheten den en gang hadde :no: Litt whining i dag også :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...