Gå til innhold

Dårlig sikte på den pakistanske Sniper-riflen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg synes at dragunov-sniperiflen som en har når en spiller på det Pakistanske laget har litt dårlig sikte i forhold til den Kinesiske og Amerikanske.... vet ikkje helt hvordan eg ska sikte med ^ siktet . Min erfaring er at en må sikte litt nedforbi målet for å treffe, men ikkje alltid... Synes EA bør rette dette med en patch og gi Dragunov riflen et crosshair sikte som de andre sniperriflene har...mye lettere.... er dere enige, godtfolk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eg synes at dragunov-sniperiflen som en har når en spiller på det Pakistanske laget har litt dårlig sikte i forhold til den Kinesiske og Amerikanske.... vet ikkje helt hvordan eg ska sikte med ^ siktet . Min erfaring er at en må sikte litt nedforbi målet for å treffe, men ikkje alltid... Synes EA bør rette dette med en patch og gi Dragunov riflen et crosshair sikte som de andre sniperriflene har...mye lettere.... er dere enige, godtfolk?

For det første.....det er ikke Pakistan, det er hele Midtøsten :p og Pakistan teller egentlig ikke som Midtøsten

For det andre: Jeg bruker alltid Dragunov på kortere avstander, som for eksempel når du sitter oppi en kran, og det er en fyr kanskje 50 meter unna, da bruker jeg den. Jeg bruker M24 til avstandsskudd.

Skrevet (endret)
Eg synes at dragunov-sniperiflen som en har når en spiller på det Pakistanske laget har litt dårlig sikte i forhold til den Kinesiske og Amerikanske....  vet ikkje helt hvordan eg ska sikte med  ^ siktet .  Min erfaring er at en må sikte litt nedforbi målet for å treffe, men ikkje alltid... Synes EA bør rette dette med en patch og gi Dragunov riflen et crosshair sikte som de andre sniperriflene har...mye lettere....  er dere enige, godtfolk?

1. PAKISTAN ? Ser det er mange som omtaler MEC som pakistan, en del også veldig rasistisk. Men Pakistan er ikke en del av Midt-østen (MEC = Middle Eastern Coalition). :roll:

2. Siktet er mer eller mindre autentisk. Personlig liker jeg Dragunov siktet bra, minne mer om et skikkelig sikte. Er vel noe lignende sikte på Abrhams tanken også ?

edit: kenneth11 er en copycat :p

Endret av w00tson
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

M.E.C - Middle East Coalition

Skrevet
skjønner ikkje hvorfor du nevner rasisme, det er vel lit drøyt.

Fordi jeg har sett en del sauer som løper rundt og slenger dritt om Pakistan når de er USMC. Tok ikke sammenhengen før nå.. Kommentaren hadde ellers fint lite å gjøre med deg, så ingen grunn til å ta det personlig.

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Jeg synes den blir litt for upresis.. Kinas faller mer i smak

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Det stemmer på tabellen men i spillet har jeg bommet på folk på det første skuddet (når de lå helt stille for å teste.). Resultatet av testene våre var egentlig at kinas er lettere å treffe med.. Men det kan jo også bare være et sykt sammentreff ;)

Skrevet
Resultatet av testene våre var egentlig at kinas er lettere å treffe med.. Men det kan jo også bare være et sykt sammentreff ;)

Husk, minst 1000 forsøk for at det skal være en god test :!:

Skrevet

Problemet med dragunov siktet i BF2 er at det mangler en grunnleggende ting.

Ett ekte dragunov sikte ser nemlig slik ut når du ser inn i det:

AirBaloonThruScope.jpg

Man skal da altså bruke den grafen på siden til å estimere avstand til målet (ved å måle opp høyeste og laveste punkt på offeret mellom grafen og bunnlinja) Se vedlagt bilde

På første bildet er offeret ganske så nøyaktig 750meter vekke fra deg.

Hver pil under siktet signifikerer 250m avstand (hvor mye du skal elevere for å treffe), så med 750m mellom deg og offer, så skal du sikte inn på den 3 pila fra toppen.

Hvis du vil, kan du laste ned en autentisk SVD brukermanual (på engelsk selvfølgelig, få av oss som kan russisk :p) her Dragunov Manual

post-171-1123686150_thumb.jpg

Skrevet
hehe, kan du mer enn det da? ;)

Hmm....kanskje et par ord jeg ikke kan tenke på nå

Strelki = Rifleman

Ataka = Angrep

Medik = Medic

Capyur = Engineer

Transport = Transport :roll:

Skrevet (endret)

gudene vet. Burde hatt det uansett. De har jo tydeligvis sett på en referansemodell når de laget siktet...så hvorfor få med seg den ene detaljen (vinklene), men ikke grafen?

edit: ja egentlig burde jeg vel spille Operation Flashpoint og holde meg vekke fra mer arcade retta spill, så slipper jeg å syte :p

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...