Tåkefyrste Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 I utgangspunktet var undeads faktisk undead. I betaen var det slik. Undeads kunne ikke polymorphes eller feares. De kunne dog bli shackla, og paladins kunne bruke Turn Undead, Exorcism og alt det styret der mot de. Dette resulterte da i at absolutt alle horde var undead, og alle alliance var paladins. Var det ikke slik at ingen ville spille undead da? fordi alle ble så totalt eid av alliance priests og paladins?
Lacim Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Var det ikke slik at ingen ville spille undead da? fordi alle ble så totalt eid av alliance priests og paladins? Tviler på det. Du får høre med Deetee, han spilte imbamye beta. Av de videoene jeg har sett fra betaen, var så og si alle undead. Man stakk jo bare ifra paladins.
Keylar Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Shamans skal ikke være skademaskiner med tung rustning, men en ondere og mer stammeaktig versjon av en druide. Paladins skal ikke være utrolige healere, men på lik linje med warriors når det kommer til tanking. Shamans er så langt ifra onde. Og Paladins er ifølge historien bedre krigere enn warriors, pluss at de kan heale, men selvfølgelig hadde det blitt latterlig om de hadde vært sånn i WoW. Hadde vært digg om vi kunne kunne blitt litt mer som warriors, så kunne dem heller tatt vekk vår evne til å heale oss selv, men bare allies (var det ikke slik i WC3?). Jeg vet det hadde blitt vanskelig men, jeg vil gjerne byttet bort evnen å heale meg selv for mer Dmg og warrior evner .
Cuneax Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Hvorfor ikke bare bli warrior? Alle veit at pallies er ubrukelige.
NightKeeper Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 At undeads har priests synes jeg også er litt merkelig. Lol? Hvorfor det? UD Priest er jo uten tvil den tøffeste priestrasen en finner
Keylar Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 (endret) At undeads har priests synes jeg også er litt merkelig. Lol? Hvorfor det? UD Priest er jo uten tvil den tøffeste priestrasen en finner Han mener vel hvorfor skal en "Uhellig Rase" ha "hellige" klasser Endret 11. august 2005 av Keylar
Tåkefyrste Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Man stakk jo bare ifra paladins. Det kunne da ikke være så enkelt på den tid :/ 30 yard Exorcism
dimdal Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Syns det er litt rart at undead er med i the Horde da undead bare vil drepe alt. Skjønner at det ikke hadde funka på noen annen måte, men det er bare rart. The Scourge vil drepe alt, The Forsaken vil bare overleve. Player-Undeads er forsaken. Stemmer ikke det noenlunde? Det stemmer nesten. Forsaken vil ikke bare overleve, de vil fortsatt ta hevn på The Scourge, men de vil også ødelegge alt av menneskehet. Menneskene har jo ikke forstått at The Forsaken ikke lenger er med the Lich King, og jakter derfor enda på dem. Derfor vil The Forsaken ha hevn på både menneskeheten som jakter på dem, og på Scourge som omgjorde dem til tankeløse undead-slaver. Så egentlig er ikke Forsaken slemme, det er det menneskene som er. Slemme og dumme.
Loeve Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 At undeads har priests synes jeg også er litt merkelig. Lol? Hvorfor det? UD Priest er jo uten tvil den tøffeste priestrasen en finner Like kult som undead rogue, night-elf hunter og night-elf rogue. Den eneste grunnen til at jeg lagde meg troll priest var at 98% av alle prestene på horde-sida er undead.
Omar Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Man stakk jo bare ifra paladins. Det kunne da ikke være så enkelt på den tid :/ 30 yard Exorcism Undead players = Humanoids.
FJERNET111 Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Undead players = Humanoids. Les hele tråden...
Proidiv Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Til dere som synes det var rart at det ikke er human hunters (eller druids?), det er fordi epic-settet ser teit ut ;p
Allviteren Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Neida :!: Det ser jo dritfett ut da! Kunne gjerne tenkt meg å være den druiden der ja!
Knofle Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 det gir en ny betegnelse til ordet: "Buskmann"
Tåkefyrste Skrevet 11. august 2005 Skrevet 11. august 2005 Undead players = Humanoids. åh sier du det? Det visste jeg ikke etter 40+ days played med min Paladin Som sagt så snakket vi om tidligere i Betatestingen.
Cuneax Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det stemmer nesten. Forsaken vil ikke bare overleve, de vil fortsatt ta hevn på The Scourge, men de vil også ødelegge alt av menneskehet. Menneskene har jo ikke forstått at The Forsaken ikke lenger er med the Lich King, og jakter derfor enda på dem. Derfor vil The Forsaken ha hevn på både menneskeheten som jakter på dem, og på Scourge som omgjorde dem til tankeløse undead-slaver. Så egentlig er ikke Forsaken slemme, det er det menneskene som er. Slemme og dumme. Jeg tror også at levende døde (eng: undead) har en grunnleggende misunnelse til alt "levende" liv og at det kan være en av drivkraftene bak deres enorme avsky for alle som er mer komplette i definisjonen liv enn dem selv.
SilverCRX Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 (endret) Var det ikke slik at ingen ville spille undead da? fordi alle ble så totalt eid av alliance priests og paladins? Tviler på det. Du får høre med Deetee, han spilte imbamye beta. Av de videoene jeg har sett fra betaen, var så og si alle undead. Man stakk jo bare ifra paladins. Stakk av fra paladins? Mener å huske en smite-lignende spell på min pally fra US beta (gjorde det ihvertfall vanskeligere å komme seg vekk i live). Mener forøvrig at Forsaken ble humanoids post-launch i US. On topic: Jeg syns det er "feil" at Tauren og Forsaken er alliert. Når det gjelder "undead priest burde ikke eksistere"-temaet, hvorfor ikke? Undead har alle klassene som humans har, nettopp fordi undeads = humans (lettere redusert tho ) Edit: litt teit formulert Endret 12. august 2005 av SilverCRX
Trygve Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Til dere som synes det var rart at det ikke er human hunters (eller druids?), det er fordi epic-settet ser teit ut ;p Redigerte du det selv eller er det et program som gjør det?
Sykkel Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Til dere som synes det var rart at det ikke er human hunters (eller druids?), det er fordi epic-settet ser teit ut ;p Redigerte du det selv eller er det et program som gjør det? Du kan bruke dette programmet: http://wowmapview.sourceforge.net/wowmodelview/
Iver. Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Til dere som synes det var rart at det ikke er human hunters (eller druids?), det er fordi epic-settet ser teit ut ;p Redigerte du det selv eller er det et program som gjør det? Du kan bruke dette programmet: http://wowmapview.sourceforge.net/wowmodelview/ Må man bruke det programmet i wow??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå