Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling tips til Audi A6 2000 mod


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp kjøpt meg en Audi A6 1.8 Turbo Quatro 2000 mod.

 

Har nå lyst å style den litt, ikke noe råne styling men friske opp den kjedelige fronten.

Er det noen her som har noen gode tips.

 

Jeg ser at noen A6:er fra samme års modellhar "crom" rundt grillen i midten (under støtfangeren, lik som rundt grillen over støtfangeren), er dette noe som er mulig å få kjøpt her i Norge?

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ang crom grillen, er dette en litt større grill som ble levert med v8 motorene, men ble standar med faceliften ifra 2002.

åssen hvet jeg det, pga at mutters hadde 2002 mod ;)

 

men hvis du er sikker det er ifra samme åsrmodell (uten at det er v8er) er det sikkert at dem har kryssa litt på ang ekrautstyr-lista

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Jeg har gått til anskaffelse av samme typen bil, bare eldre.. Hjertebarnet mitt er en 98' Audi A6 1.8T Avant, i "LavaSchwartz" sort, med kromdetaljer, krom takrails, full sportspakke og 17" OZ Titanium Racing felger. :love: (Nevner bare det som har med utseende å gjøre...)

 

Er også på jakt etter styling, men spesielt lykter. Siden jeg har svart bil, kunne jeg spesielt tenkt meg noen mørkere baklykter, slik som Dahlback Racing har gjort på sine RS6'ere.

 

OBS!! IKKE min bil.

pic3.jpg

Legg merke til at alle emblem og merker bak er fjernet... :cool:

 

Hvis noen har idé om hvor en får tak i slike baklykter, så GI BESKJED! :dribble:

Tenkte ellers å "blinge" bilen litt innvendig med noen sleipe matter og nye pedaler.

Da jeg selv har TipTronic automatgir, kan jeg ikke gjøre noe med girspaken.

Og for oss som har én eksospotte med enkel utgang og doble enderør bak, hvilke eksospakker bør vi vurdere? Tenker på å få enkel potte, men to utganger og dermed dobbelt sett med doble enderør... :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...