Gå til innhold

Ny bredbåndstilkobling, for spill


Anbefalte innlegg

Som topic sier, jeg flytter til ny leillighet på tirsdag, og trenger litt råd om hvilken tilkobling jeg bør bestille. Leser på forskjellige tråder her at mange er misfornøyd med Telenor/Tele2 - Jeg er vel uansett misfornøyd med Stjelenor fra før av.

 

Lurer vel på om noen har positive/negative erfaringer med Catch/Bluecom/ITConnect?

 

Hadde SDSL 1500/1500 (fungerte bra, fra ITConnect) i min forrige leilighet, har ingen tilkobling nå, og må nå bestille ny til 3. leilighet.

 

På forhånd takk.

 

Av spill så går det mest i Anarchy Online / World of Warcraft, men blir vel noe Battlefield 2 etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg BlueCom er det beste.

 

Har testa noen forskjellige ISP'er, som f.eks. Telenor..

Hos telenor var det ofte problemer med internetten..

Datt ofte ut..

 

Hos BlueCom datt vi også litt ut fra begynnelsen, når vi var på TELENOR sine sentraler.

Men nå når BlueCom har egne sentraler, så har vi ALDRI hatt problemer, og sånt har det vært i godt over 1 halvt år nå..

Prisen er veldig bra.

Internetten er veldig bra til spilling.

Helt stabil, og lav ping (under 40 i de fleste spill)..

Og ikke minst, Norges Beste Kundeservice.

Når du ringer dem, så slipper du å høre på opera i 1 time først sånt som hos telenor, for hos BlueCom tar de telefonen med en gang! ;)

 

Har også hørt at Catch er veldig bra til spilling, men har ikke testa dem selv, så kan ikke gi noen bedre svar der..

Lenke til kommentar

Ok, takk for svar, var akkurat det jeg ville vite :). Skal slenge meg på telefonen til Bluecom etter jobb, men er usikker på om de leverer i Bodø, er nok kanskje Catch som er eneste alternativet, selv om de er litt dyrere.

 

Vet ihvertfall at det er uaktuelt å være uten internett så veldig mye lenger :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...