Flakkmeister Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Hei! Vi har tenkt å sette opp en multiplayer server med bot`er. Men hvordan gjør man dette? Prøvde med sånn dedikert server program, men skjønte ikke stort Er ikke noen som vet hvordan man gjør det? Tnx Endret 9. august 2005 av Magnalf
w00tson Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Vi vil ikke hjelpe deg med piratkopiering OG det er vel heller ikke lov å bruke forumet til å snakke om det afaik. Det finnes tråder om LAN oppsett av BF2, lovlig versjon.
Flakkmeister Skrevet 9. august 2005 Forfatter Skrevet 9. august 2005 vel for å si det sånn, jeg har lovlig versjon men de andre har ikke. Se heller slik på det at vi har ikke internett, og vil spille i lan med bot`er
Marcelo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 (endret) Ja samma her, noen som vett hvordan jeg kan bruke booter på spillet, har orginal version men vi her vil spille på folkå så e her på lanet pluss booter og ikke de online spillerne. Kan noen forklare hvordan jeg kan bruke booter eller hva jeg må gjør for å kunne gjør det????? Endret 9. august 2005 av Marcelo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå