Marcelo Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Hei! Jeg sitter på lan nå og en kamerat av meg har nettopp installert Battlefield 2 men når han skal inn på spillet så blir skjermen svart akkuratt som om spillet skulle til å starte men så går det bare tilbake til windows, dette skjer veldig fort. Hva kan dette her være noen ideer for jeg er helt blank her. Husker at mange her på forumet har hatt problemer med Battlefield 2, så kanskje dere har ideer te hvordan det kan bli fikset ?
Laserlasse Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Høres ut som om skjermkortet hans ikke takler det. Hvilket kort er det? Spillet er nemlig utrolig kresent på grafikkort.
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Flytt denne til Battlefieldtråden for en moderator gjør det Forferdelig mange som ikke skjønner at det finnes en tråd for Bf, CS osv
ttt Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting.
Anbefalte innlegg