Gå til innhold

Abit AN8 NOEN ERFARINGER?


Margro88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreslår at trådstarter fjerner caps i emnetittelen (bruk edit knappen).

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye.

 

Lenke til kommentar
Har satt sammen en maskin med det kortet i sommer og otes viftene lager unødvendig mye lyd. Men eller så virker kortet helt greit.

Mine går aldri, og det er det en god grunn til. Jeg har slått dem av inntil temperaturen på mosfets stiger over 65c, noe som aldri skjer ettersom de blir nedkjølt av CPU-viften.

 

Under uGuru så finner du noe som heter FAN EQ. Ta deg en titt. Man kan justere alle vifter individuelt. Velge når de skal starte, hvilken sensor som skal brukes som referanse, spenning ved max og min hastighet osv.

 

Genial viftestyring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...