Gå til innhold

Logge inn på et annet OS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, sorry, for litt rart topic men :blush:

Har bygd en bil-pc, og har en harddisk fra en dell som jeg enda ikke har giddi å sende til repp, men jeg har lyst å føre over filene fra dell harddiskenb til bil-pc'n!

MEN! jeg har lagret alle mine sanger på desktop'en på dell pc'n, dvs. jeg trenger passord for å komme inn. Det er ikke noe problem, for passordet har jeg, men hvordan i h... får jeg logga meg inn?!?!? :hmm:

Eller må jeg bare vente på at pc'n blir ferdig på rep.... :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

også var det å si hvilket OS du har nå da? XP eller Win2k? jeg mener ganske så bestemt at du skal klare å logge inn som admin på begge to om du gjør det i Safe Mode. I XP ligger kontoene laina opp i Safe mode. DVS du får opp din konto+ en admin konto. Du skal logge inn på Admin kontoen. i Windows 2000 må du skrive det inn selv om du har laga deg egen konto.

Lykke til.

PS: er ikke helt sikker på om det var dette du var ute etter, si fra om det var feil løsning jeg kom med nå.

Skrevet

Om du står helt fast kan du prøve Knoppix. Knoppix er en Linux-distro som kjører fra CD. Tipper du vil få tilgang til filene dine, da.

Skrevet

access denied høres ut som et software problem(NTFS) framfor at disken er satt til slave.

Tenker wil har løsningen, det er helt klart pga. at filsystemet ikke gir deg tilgang, det er ingenting i veien med disken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...