Gå til innhold

Min vevsdagbok (til kritikk)


Anbefalte innlegg

Ville bare informere deg om at det skjer noe rart når du trykker på "Test 5 post" eller hva det het :blush: Menyen til venstre går inn i "rammen" på venstresiden. Sitter på jobben og bruker Explorer 6.02800. Ikke sikkert du bryr deg om Explorer men til info bare :yes:

 

Med vennlig hilsen:

 

Kimthoma

Endret av kimthoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først trodde jeg ikke at jeg likte hover i menyen, nå er jeg ikke sikker. Likte det bedre etter hvert, og det passer jo kanskje til retro-stilen hvor alt visstnok var så skinnende og bra :)

Ja, det var akkurat sånn jeg følte det óg, wooho.

 

Ang. IE så har jeg nevnt at Opera 7.54 (faktisk) og IE ikke greier å vise siden, i IE gjelder dette kun undersider.

Lenke til kommentar

Kjempeflott arbeid, Domodyret! Alt er bra gjennomført, men litt kritikk/forslag:

 

Hva med å dempe bakgrunnen, slik at det blir som en bakgrunn. Nå er bakgrunnen en del av forgrunnen.

 

(Pirkete)

(maximum (Red value 1, Red value 2) - minimum (Red value 1, Red value 2)) + (maximum (Green value 1, Green value 2) - minimum (Green value 1, Green value 2)) + (maximum (Blue value 1, Blue value 2) - minimum (Blue value 1, Blue value 2))

Dette er formelen for god fargeforskjell mellom forgrunn og bakgrunn. Dine fargevalg (i bl. a. blogrollen) scorer 300 og burde egentlig vært minimum 500.

 

<h2 class="headline"> er en kjedelig og altfortykk font!

 

Den ekstreme blandingen mellom script, sans-serif og serif-fonter er ganske forstyrrende.

 

Ellers ganske bra! ;)

Endret av Jonas Drange
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...