Gå til innhold

Dårlige team i Tombs!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

I det siste har jeg opplevd at det er veldig vanskelig å skaffe seg ett godt team i Tombs.. Noen lag er så dårlig at de ikke klarer å vinne over spøkelsene i begynnelsen!

Det er rett og slett altfor mange der som ikke burde vært der... Store deler av spillerene der vet ikke engang hva en merket fiende (called enemie) er! Ganske vanskelig å slå noe som helst når en ikke vet hvordan man følger en call, det er også mange som tror det ikke er noe poeng å følge call!

I det siste har jeg brukt en halv-time til en time på å skaffe meg ett lag som funker... Det jeg mener er at man burde gå gjennom en form for tutorial eller noe sånt, slik at en har en viss forståelse for taktikk eller i hvert fall for tekniske ting som calling!!

Endret av MapSter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En slik tutorial hjelper nok svært lite, siden en forsvinnende liten del av spillerne i tombs kommer noengang til å lese den, for ikke å si leser hw.no i det hele tatt.

Skrevet
Hadde hjulpet for meg iaffal. :]

Fordi du er noob.

Ta med et par stykker fra guilden så har du en god start. Og enkelte personer har en del utspill som gjør at man bare kan kicke dem først som sist. Er bare å bruke litt tid på å finne team.

Skrevet
finn dere et guild og spør noen i guilden om de blir med å quester!

teamspeak eller ventrilo server er et stort pluss (virkelig stort)

Har egen guild med vt server, men er forholdsvis liten ennå. 11 stk.

Det jeg mener med tutorial er at man går gjennom et trenings program hvor man får opplæring i hvordan calling og andre funksjoner fungerer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...