zokra Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Da jeg gikk inn på min hjemmeside nå fikk jeg opp: Hjemmesiden er i øjeblikket offline:Da vi i øjeblikket er i gang med en flytning af vores serverpark til nye og større hosting faciliteter, er den forespurgte hjemmeside er i øjeblikket offline. Vi forventer at alle servere en online igen imorgen kl. 06:00. Vi beklager den ulejlighed denne flytning evt. måtte medføre for vores kunder. Med venlig hilsen Talk Active Og dette kom uten at jeg har fått noen mail av de at de kommer til å ha en planlagt nedetid på over 12 timer! Jeg syns det er dårlig gjort av web10.nu å ha nedetid så lenge uten forvarsel
abrj Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) Reagerer også på at de ikke har sendt ut mail, bare lagt ut informasjon under driftsmeldinger... Og jeg håper at du har backup av databasen din, for det gjør ikke de når de flytter... Endret 6. august 2005 av abrj
zokra Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 WTF? Så de flytter ikke databasen? Har ikke noen backup av databasen, men eneste som verdifult der er blogen
abrj Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Forstod ikke dithen at de flyttet over sqldatabasene
abrj Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Noen som har noen anelse om hva som skjer nå? Nå virker det som om Web10 er helt nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå