Kakefyll Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 har nettop instalert Giants og oppdatert det med 1.4 patchen med en gange jeg kom inn på spillet og ser rett fram så ser det slik ut og når jeg ser nedover så ser det slik ut som det skal være noen som kan si meg hva som er problemet?
Galdrafadr Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 ÅÅÅH! er det fortsatt folk som spiller dette spillet? det er jo konge.. kansje litt utgått på dato, men alikavel! GENIALT spill! Hmm.. Er ikke mye jeg kan hjelpe med... men har du konfigurert grafikken i spillet rett? prøv å teste forskjellige instillinger. Er spillet installert fra CD? prøv å installere på ny, test spillet uten patch, så patcher du og ser om det er noe forskjell.. kan være patchen elelr spillet det er no gale med.
Kakefyll Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 har prøvd og instalere de nyeste ATI driverene 5.7
miagi Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 har du en download til spillet ? dette er et genialt spill men kan ikke kjøpes her i lande tlenger.
Lord Reanicus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Vanskleg å oppdatere eit nedlasted/cracked spel. Eh, so they say.
Galdrafadr Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 der er også ganske vanskelig å finne så gamle spill for å nedlaste.. og ja, hvis du ikke finner CD-ripper (iso) så kan det bli vanskelig å patche ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå