Gå til innhold

AMD dual core og Home Edition.

Eijnar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det skal være noen problem..

Det er jo tråss alt BIOS'en du updater å ikke XP =P

Men si i fra hvist du finn ut det motsatte siden jeg har dual-core selv =)

Skrevet

Har kjørt med Home Edition og Professional på dual core, men fikk ikke testet dette ut da jeg hadde problemer med harddsiken. Men installerer bare Pro for å være sikker når jeg får igjen harddisken fra Komplett da.

Er du fornøyd med din dualcore da, The Nomad? Min (4200+) fikk jeg testet en del mens jeg kjørte Pro og det var helt digg.. :D Kjører jo BF2 med Winamp, Ad-Aware, Spybot, virusscan osv. i bakgrunnen... :yes:

Skrevet

XP Home støtter i utgangspunktet ikkje mere enn en prosessor. Men etter at dualcore kom i salg har Microsoft laget en oppdatering som gir støtte for dualcore. Det er mulig at den blir lastet ned via Windows update for de som trenger den.

Skrevet

For å si det enkelt ;) EIER!!!!

Er så deilig å kunne flire av folk som kommer på lan med singel-core siden de sett jo å venter nesten 10 min før de er inne i spillet igjen =P Eks bf2: Du sir du må ut å sette på musikken, å så mens han tenker på å bare lame kille deg så plutselig er du der igjen :tease:

Kjører den på 1,52v å klokket til 2,6.. helt stabil. Kjørte Prime 95 i 24 timer :D

Så i stede for å betale 8000 for den kjedlige 4800 så klokket jeg 4400 å fikk 4000 kr avslag =P

Skrevet (endret)

Å du er sikker på at du har dual-core i menyen ????

I så fall så har sikkert Windows kommet ut me en Home edition fix =)

Endret av The Nomad
Skrevet
Å du er sikker på at du har dual-core i menyen ????

I så fall så har sikkert Windows kommet ut me en Home edition fix =)

Er ikke riktig sikker på hvilken meny du mener. Er det denne?

post-222-1123355904_thumb.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...