Gå til innhold

Skal kjøpe bærbar pc, maks 10 000. Noen forslag?


Equerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt en del på å kjøpe Apple ja men denne pcen er til skolearbeid og liknende og da tror jeg ikke Apple passer seg når man tenker over at alle skoler bruker word og excel og andre programmer som er windowsbasert. Skal kanskje kjøpe en iBook senere når den skal brukes bare for personlige ting og tang :)

Lenke til kommentar

Sjekk ut Acer Travelmate 5002 WLMi på SIBA eller Computercity. Koster 9000 og da får du 1024 mb ram, 100gb hd, 1,6 ghz turion, dvdbrenner, trådløst nettverk...er et ganske bra tilbud, har selv maskinen og er fornøyd....bortsett fra at den mangler tv ut da!

Lenke til kommentar
Sjekk ut Acer Travelmate 5002 WLMi på SIBA eller Computercity. Koster 9000 og da får du 1024 mb ram, 100gb hd, 1,6 ghz turion, dvdbrenner, trådløst nettverk...er et ganske bra tilbud, har selv maskinen og er fornøyd....bortsett fra at den mangler tv ut da!

Den virket kjempebra, tror jeg kommer til å kjøpe den om noen dager :)

Lenke til kommentar
Har tenkt en del på å kjøpe Apple ja men denne pcen er til skolearbeid og liknende og da tror jeg ikke Apple passer seg når man tenker over at alle skoler bruker word og excel og andre programmer som er windowsbasert. Skal kanskje kjøpe en iBook senere når den skal brukes bare for personlige ting og tang :)

Microsoft Office er ikke problem på Mac. Officepakken finnes også for OS X, og om du er skoleelev, student eller lærer så får du den til og med billigere.

Lenke til kommentar
Har tenkt en del på å kjøpe Apple ja men denne pcen er til skolearbeid og liknende og da tror jeg ikke Apple passer seg når man tenker over at alle skoler bruker word og excel og andre programmer som er windowsbasert. Skal kanskje kjøpe en iBook senere når den skal brukes bare for personlige ting og tang :)

Microsoft Office er ikke problem på Mac. Officepakken finnes også for OS X, og om du er skoleelev, student eller lærer så får du den til og med billigere.

Ok, det var jo bra det men jeg kom til å tenke på at jeg er 110 % avhengig av å kunne spille World Of Warcraft på den ;)

Vet ikke om det går på mac har ingen erfaringer med mac heller, noen som om en side som opplyser litt om slikt?

Lenke til kommentar

Ville ha gått for Acer'n som "Charli" anbefaler. Har hørt bare positivt om den her som jeg bor. Og mange sverger nå til Acer og HP når det gjelder pris, ytelse og HDD-plass.

Tror ikke Mac'en er så god på WoW, har sett en på skolen jeg går på som har en slik 12"-skjerm, og er ikke overbevist når det gjelder grafikk osv, når du sa skal spille WoW.

Endret av k_drey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...