Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Send en mail til [email protected] med emnet `Hetsesertifikat ønskes`, og med en god begrunnelse om kvifor du burde få dette.
SupremeX Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bare jeg som lurer på hva hetsesertifikat er? Det ligger vel i ordene, kan jeg tenke meg.
:---{D Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Når du er i så godt humør. Kan du være så snill (<-Legg merke til) å slenge et hit også?
Andreaz_ Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Bare jeg som lurer på hva hetsesertifikat er? Det ligger vel i ordene, kan jeg tenke meg. ja, hvis det ligger i ordet så, men ... Kjønte ikke helt poenget? Noe intern humor eller? *føle meg utstøtt*
danilovic Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Kan jeg få det også? Det i siggen din.
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 HalTan skal sove. Så jeg sier at Tomat-Ulf ikke får søknaden sin innvilget.
:---{D Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 HalTan skal sove. Så jeg sier at Tomat-Ulf ikke får søknaden sin innvilget. Husker du ikke at jeg startet pus-tråden.
Fredrik Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 HalTan skal sove. Så jeg sier at Tomat-Ulf ikke får søknaden sin innvilget. Husker du ikke at jeg startet pus-tråden. Jo, men jeg vant ikke.
Ø.B. Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg vil gjerne ha et hetsesertifikat. Might come in handy
:---{D Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 HalTan skal sove. Så jeg sier at Tomat-Ulf ikke får søknaden sin innvilget. Husker du ikke at jeg startet pus-tråden. Jo, men jeg vant ikke. Du fikk da noen stemmer. (Jeg og btw)
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 jeg vil ha et hetse serfikat fordi jeg er usedvanlig rappkjeftet i følge mine nermeste. Hva sier dere?
Anbefalte innlegg