Gå til innhold

Nytt skjermkort til MAX! 1000,-

bokhylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234
Skrevet

et bra alternativ for en billig penge.

Skrevet

6800 le er veldig klokke vennlig,til en bra pris, har ikke hørt noen negativt om den, bare at vifta på som sitter på bråker litt! vist jeg skulle kjøpt det korte hadde jeg kjøpt en annen kjøler en som kanskje er litt stillere og bedre kjøling, fordi der kan man etterhvert klokke også;)

Skrevet (endret)
Er Radeon X600PRO 256mb bra. Skal ha det i PCI-Ex

Nei.

Kjøp heller et GeForce 6600 eller Radeon X700 (128MB) til omtrent samme pris.

Har du 150 kr mer å bruke, kjøp Radeon X700PRO (ca 1100 kr), kan du presse ut enda litt mer, kjøp et Radeon X800GT (ca 1300 kr). En helt annen verden.

Eller selvsagt 6800LE da, hvis man vil overkokke.

Endret av cosmo03X
Skrevet

Hvordan yter 6800LE i forhold til 6600gt og radeon 9800pro? Ser ut som et godt kjøp denne 9800LE. Så "out of the box" hvordan yter 6800LE?

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvordan det er om dagen, men var det ikke slik at Battlefield 2 ikke støttet GeForce 6600GT i AGP-versjon? Lurere med 6800LE da.

Skrevet

Bestilte POV (fra netshop) 6800le kl 14.55, det kom på postkontoret 0900 nesten morgen. så de er utrolig hurtige hos netshop

Har prøvd å åpne pipes og vertex men tror ikke jeg har så sykt mye hell... merka ikke akkurat artifacts, men litt andre rare ting.. sånn som at deler av bilde ble overlappa med noe annet.. men da jeg klokka ned til default setting funka alt fett.... JEG SKAL åpne de pipsa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...