Gå til innhold

Dette er brukbart hjemmekino anlegg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. takk for tegning, men problemet er vel å finne riktig innstilling på DVD spilleren og reciveren :)

Du må stille receiveren på 5.1 og gå inn på DVD-spilleren. Var det pioneer det var? I så fall går du bare inn på "home menu" og stiller der. Av og til m å du også stille på selve dvd-filmen at det er 5.1 og ikke stereo du vil ha.

Lenke til kommentar

At bildet ikke blir så bra kan være at svart ikke har topp kvalitet og hvis du ikke har en gullkontakt, men en "råtten" skit som kostet 50 kr. skjønner jeg det, men ikke forvent topp kvalitet med et VGA-panel!

(Kjøpte du tv'en hos Strandberg eller hos Expert/Elkjøp?) Hvis du kjøpte den hos Expert eller Elkjøp ville jeg kanskje brukt angreretten på tv'en for om 1 uke eller noe sånt kommer 37PD5200 på tilbud til samme pris som du fikk 42"'eren din.

Lenke til kommentar

Det er veldig liten/ingen forskjell på coax og optisk kabel. Noen mener at coax'en er bedre på korte avstander, imens optisk er bedre på lengre strekninger, men for å vær eærlig hører jeg ingen forskjell.

 

 

Hvor mye kommer 37pd5200 på tilbudspris til? Har ikke hørt noe om det :hmm:

Lenke til kommentar

OK.

 

Men da kan jeg si at hele anlegget er koblet opp, og DTSen funker utmerket. Har ikke fått testet anlegget skikkelig enda (har ikke vært hjemme alene ;) ), men det ser bra ut sålangt.

 

Er litt skuffet over kvaliteten på parabolen. Har en splitter ny Canal Digital dekoder, men syntes ikke bildet blir noe bra fordet. Er koblet til DVD spilleren via scart, som igjen kobler videre til TV.

Lenke til kommentar
Hvor mye kommer 37pd5200 på tilbudspris til? Har ikke hørt noe om det :hmm:

Det er kun snakk om noen få tv'er som blir tilgjengelig, det er 3 i vår butikk. De selges for 19.999 kr. inkl. bordstativ og avtagbare høyttalere.

Stemmer det ja :)

 

Bare jeg som ikke har vært på jobb på en stund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...