Lafro Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Halla kamerater! MSN 7.0 henger seg opp hver gang jeg forsøker å logge mg på, det fører til at jeg ender opp med å logge mg på WindowsMessenger (P.S. Jeg har prøvd å innstallere på ny!) Takk for alle som tar seg tid til å svare MVH Grisekameraten ------------------------------------------------------------------------------------------------------
endrebjo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Har du innstallert nyeste versjon av Macromedia Flash? Det skapte trøbbel for meg angående dynamiske bilder.
endrebjo Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Prøv å innstallere det, og se om det hjelper. http://www.macromedia.com/shockwave/downlo...=ShockwaveFlash
Lafro Skrevet 6. august 2005 Forfatter Skrevet 6. august 2005 Det hjapl ikke!!!! Det er når jeg logger meg på!
Lars-H Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 får du noen feilmelding`? eller bare henger den seg opp så du må avslutte den?
Sliver Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Et tips jeg sendte en kompis, som funka for han. Sørg for at du har alle Windows updates installert. Avinnstaller messenger og slett mappa "MSN Messenger" fra Programfiler. Restart. Innstaller programmet på nytt. Restart Håper dette hjelper! Hvis ikke, prøv evnt. å slå av virusprogram, firewall etc. og se om noe av dette kan skape problemet.
K.. Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kan også hjelpe å bruke et program som CCleaner for å fjerne absolutt alle registeroppføringene msn kan ha lagt igjen etter avinstallering!
Grepp Skrevet 17. mai 2006 Skrevet 17. mai 2006 Bare så dere vet det, funka det som Sliver sa, takk, msn begynte å gå meg på nervene når jeg ikke fikk kjørt det. Og CCleaner var et fint program<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå